Otteluseuranta Pitsiturnaus 8.8.2014

  • 123 795
  • 476

Raúl

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans
Mielenkiintoinen muuten tuo otteluohjelma. Pelicansilla reilun tunnin tauko kahden pelin välillä, TPS:llä useampi tunti. Ilves taas pelaa ensimmäisen pelin väsynyttä Pelicansia vastaan.

Ei sillä, että tällä mitään merkitystä olisi harjoituspeleissä. Voi vaan Pelikaanien jalka painaa Ilvestä vastaan, kun aamulla oli kauden ensimmäinen harjoitusottelu.
 

Mr.Fox

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS respektit: HIFK ja Ässät
PEL-TPS

TPS 1-0 Koskiranta (Sointu-Seikola)
TPS 2-0 Koskiranta (Seigo)

Edit. Nakladal ja Lasch kuulutettiin mutta omiin silmiin se oli Seigo, joka syötön antoi.
TPS 3-0 Koskiranta (Sointu-Seigo)
Mun mielestäni nämä kuulutettiin seuraavasti:

08:43 0-1 Tero Koskiranta (Matias Sointu, Markus Seikola)
20:18 0-2 Tero Koskiranta (Ryan Lasch, Jakub Nakladal)
26:46 0-3 Tero Koskiranta (Matias Sointu, Ryan Lasch)

(*) EDIT: jälkilähetyksenä katsottuani TPS:n kolmannen maalin toinen syöttäjä on Steven Seigo - ei Ryan Lasch

Jere Myllyniemi, PEL: 6+9=15
Teemu Lassila, TPS: 8+9=17

(*) EDIT: jälkilähetyksenä katsottuani yritin kuunnella hallikuulutuksista toisen erän torjunnat - eivät satavarmoja

Rankkareista ei tainnut olla vielä mitään mainintaa?

Jere Myllyniemi, PEL - Teemu Lassila, TPS

Matias Sointu -
Anrei Hakulinen -

Petteri Nummelin -
Juha Leimu +

EDIT: toisen maalin syntyaika
 
Viimeksi muokattu:

Hawk #22

Jäsen
Suosikkijoukkue
Chicago Blackhawks, Ilves, Tampa Bay Buccaneers
Ässien vieraspaidat on kyllä komeat! Tykkään...

Logo saisi olla vähän isompi, mutta muuten kyllä todella tyylikkäät. Tosin ei taida tämän päivän liigassa kellään olla tarpeeksi isoa logoa noissa paidoissa, kiitos mainosten suuren määrän.
 

psychodad

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko, Hal Gill
No kun siellä on palkintona the mestaruus jonka kalastajankylän pojjaat voi saavuttaa...

Nakojaan taalla sellaisia jotka eivat ole koskaan pitsiturnausta kokeneet. Ihme jos ei noin hienossa jaakiekkotapahtumassa ole halli taysin taynna.
 

Velli_Ketola

Jäsen
Suosikkijoukkue
---
Nakojaan taalla sellaisia jotka eivat ole koskaan pitsiturnausta kokeneet. Ihme jos ei noin hienossa jaakiekkotapahtumassa ole halli taysin taynna.

Pitsiturnaus on 100x mukavampi tapahtuma kuin yksittäinen runkosarjan ottelu, vituttaa kun tänävuonna en itse päässyt paikalle vaan joutuu tyytymään nettilähetykseen. Hallin tosiaankin kuuluu olla täynnä 10.15.
 

Quagmire

Jäsen
Suosikkijoukkue
HC TPS, SoJy
Mun mielestäni nämä kuulutettiin seuraavasti:

08:43 0-1 Tero Koskiranta (Matias Sointu, Markus Seikola)
20:19 0-2 Tero Koskiranta (Ryan Lasch, Jakub Nakladal)
26:46 0-3 Tero Koskiranta (Matias Sointu, Ryan Lasch)

Kyllä kuulutettiin mutta luotan silmiini sen verran, että 2-0 maalissa Koskiranta pelasi kiekon Seigon kautta laidassa itselleen ennen kuin nousi keskelle maalintekoon. 3-0 maalissa Seigo palautti viivalta kiekon maalin taakse Soinnulle, joka tarjosi Koskirannalle vetopaikan. Kirjoitin nuo omat viestit ennen kuulutuksia.
 

Mr.Bletch

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomen mestarit 2013
Nakojaan taalla sellaisia jotka eivat ole koskaan pitsiturnausta kokeneet. Ihme jos ei noin hienossa jaakiekkotapahtumassa ole halli taysin taynna.

Läpällä heitin... :)

Olen onnekseni muutaman kerran ennättänyt paikalle ja hieno tapahtuma se on kaikin puolin, ei siinä mitään.
 

Raimoton

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät, Philadelphia Flyers, La Albiceleste
Okei, saan vihdoin tuon Kiekkoradion kuulumaan, hyvät fiilikset kun luki täältä, että pata olisi ekaa erää vienyt: Kaksi maalia aivan samantien, taidanpa sammuttaa...
 

Tuamas

Jäsen
Nelonen Prolta saa viikon ilmaisen katseluajan kun ottaa kuukausitilauksen, eli jos haluaa ilmaiseksi katsella Pitsiä, niin sieltä tilaus päälle ja peruutus huomenna.
 

dorka

Jäsen
Nelonen Prolta saa viikon ilmaisen katseluajan kun ottaa kuukausitilauksen, eli jos haluaa ilmaiseksi katsella Pitsiä, niin sieltä tilaus päälle ja peruutus huomenna.

Itse en uskaltanut koittaa tuota, koska pieni pelko siitä, ettei homma onnistu Neloselta aivan noin vaan mutkia tulee matkaan.
 

madeOFspade

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Ihan ok peli. Viimeistelyyn kaatui, Ässät oli ekan erän selkeästi parempi ja toka erä melko tasainen. Kolme tolppaa samaan peliin, bad luck. Kun et itse tee niin kaveri tekee...harmillisesti se eka vielä otti jonkun lucky bouncen
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös