Otteluseuranta Penguins-Bruins Game 3

  • 26 636
  • 229

euron kolikko

Jäsen
Suosikkijoukkue
Philadelphia Flyers
No mistähän tämäkin jäähy nyt tuli? Kyllä yrittää tuomarit parhaansa mukaan pitää penguinsia pelissä mukana.

Ei kyllä toistaiseks bostonilla ollu hätää alivoimalla.

Mäkisen Antti sano hyvin, että penguins on näennäisesti pelissä mukana.
 

Pllnen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Penguins, #3 Määttä, #86 Teuvo Teräväinen
AAh ku on vaikee saada veto hyvältä maalipaikalta kun kiekko pomppii aina. Toinen Pens YV putkeen.
 

Pllnen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Penguins, #3 Määttä, #86 Teuvo Teräväinen

Walkin

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pittsburgh Penguins
Huhhu mitä tilanteita, mutta ei sitten mene millään, alkaa niin muistuttaa game 1:stä! Bennett pääs lähimmäksi, tolppaa, mutta se ei tietenkään vielä riitä.

Rask on kyl mahtavassa vedossa...

E: No vittu menihän se ja peli on 1-1!
 

Ektar

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin Jokerit, Boston Bruins
No sinne se sitten meni. Kunitz 1-1
 

Pengu

Jäsen
Rask on liaan hyvä. Minun silmiini Pens on pelannut todella hyvin toisessa erässä (ja ensimmäisessä) ja paljon paikkoja maaliin on ollut mutta kiekkoa Raskin taakse ei olla vain saatu. Pitäisi edes tuurilla saada se kiekko sisään.

Beau pelaa erittäin hyvää peliä tällä hetkellä.

Ja samalla hetkellä KUNITZ 1-1!! JEES!!

LETS GO PENS!!
 

Ni$pekt15

Jäsen
Suosikkijoukkue
BOSTON BRUINS
Jaa se oli laitataklaus.Okei kattelin et ois viheltäny korkeeta mailaa ja Krejcin jäähystä mulla pyöri hijastus maalin eessä jossa ne nojaili toisiinsa
 

Pllnen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Penguins, #3 Määttä, #86 Teuvo Teräväinen
Jes!! Montakohan minuuttia mä tuun jäljessä, ku oon viel mainoskatkolla.
 
Suosikkijoukkue
Pittsburgh Penguins, JYP
Avauspelissä 2 vaihtoehtoa:

1) Hyökkääjät ajautuvat siniviivalle puolustavan joukkueen syliin, pakki tuo jalalla punaiselle ja roiskaisee päätyyn.
2) Pakki syöttää hyökkääjälle ennen kuin tämä ajautuu siniselle, josta hyökkääjä jatkaa ohjauksella kiekon päätyyn

Aiemmin pelattiin myös vaihtoehtoja 3 ja 4, jotka olivat pitkä epätoivoinen syöttö tai crosbyn/malkinin yksilökuljetus alueelle, mutta näistä on näemmä luovuttu kun Boston iski niin tehokkaasti vastaan.

Se on just eikä melkein näin!
 

Ektar

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin Jokerit, Boston Bruins
Krug pyörittää yksin Pens päässä ja Bruinsille vihelletää liikaa pelaajia
 

Stringer B.

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pittsburgh Penguins
Voisivat nyt jotain järkeä saada tuohon ylivoimaan, kun sitä kerta koko ajan tarjotaan. Bruins olisi omalla paskalla yv:llään jo rokottanut noin monesta paikasta. Martin viivalle!
 

Pengu

Jäsen
Aika jäätävä syöttö Paulilta Kunitzille! Rystylätty toiselle puolella ja kiekko sisään.

Tuo Cooke-Geno-Neal kolmikko on ollut hyvä, saavat luotua paikkoja ja painetta Bostonin päätyyn.

Vokoun on ollut loistava!
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös