Otteluseuranta (Pelicans)

  • 276 001
  • 2 858
Tila
Viestiketju on suljettu.

Brett

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans, Peliitat, kehä-III:n ulkopuolinen Suomi
SaiPa on tässä pelissä heikoin joukkue mitä tällä kaudella olen nähnyt. Aivan kuin valmentajana olisi joku Jami Kauppi. Joukkueen pelin rakenne on 3-divisioonan tasolla. Ei siinä, ilman säkäpomppuja tästä tulee 3 pinnaa ja sitten kohti huomista tappiota Ilvestä vastaan. No ei, huomennakin taistellaan, vaikka Ipa levännyt onkin
 
Suosikkijoukkue
Turkoosi kevät 2024, Dallas Stars, Leksands IF
Hyvin jinxattu!
Mä oon oppinu tykkäämään @I own your face jinxeistä. Useimmiten ne kuitenki sataa meikäläisten pussiin ;)

Toisen erän torjunnat 2-10. SaiPa näyttää tällä hetkellä ihan joltain kaljaliigan jengiltä. Ei uskoisi että pelaavat samassa sarjassa... Ja tarkennukseksi ei Pelicans ollut mitenkään loistava, ei meidän edes tarvinnut olla. Vastustaja nyt vain oli läpi erän kuvainnollisesti kuin löysä lahna vailla minkäänlaista kiinnostusta peliä nimeltä jääkiekko kohtaan.
 
Suosikkijoukkue
Turkoosi kevät 2024, Dallas Stars, Leksands IF
Ja palkinto kauden heikkotasoisimmasta lätkämatsista menee... Alan vittu ihan kohta kutomaan. Siinäkin tapahtuu enemmän.
 

Brett

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans, Peliitat, kehä-III:n ulkopuolinen Suomi
Sieltä se onnenkantamoinen tuli. Vai oliko korkea maila tai jotain.

Jos tästä ei tule 3 pistettä, niin tyhjennys myynti käyntiin ja heti!
 
Suosikkijoukkue
Turkoosi kevät 2024, Dallas Stars, Leksands IF
Tästä pelistä lahjapiste noille keltamustille tuhnuille niin mielenkiintoni loppukautta kohtaan on tasoa nolla.
 
Suosikkijoukkue
Turkoosi kevät 2024, Dallas Stars, Leksands IF
Jaahas ja vielä pomppumaalilla tasoihin, yllätys.
Tolvasen ympärillä on oltava joku helvetin kirous. Aina joku käsittämätön syy estää sen nollapelin, jos ei muuta niin sitten oma pakki ohjaa sisään. Ensi kerralla varmaan sitten katsomosta putoaa banaaninkuori johon Atte liukastuu ja maali hyväksytään.
 

Jägen_pelsut

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans
Noh jos tulee 1piste tarvii saada kärpät-tappara peleistä 4-6 pistettä... mutta jos tulee 2pistettä 3-4 pistettä pitää ottaa kärkikaksikosta.. voihan vee
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Tila
Viestiketju on suljettu.
Ylös