Otteluseuranta (Pelicans)

  • 276 494
  • 2 858
Tila
Viestiketju on suljettu.
Suosikkijoukkue
Kärpäsen Karelin.
Vittu. En voi kuvitellakkaan, että meidän Miihkalit, Tepot ja Kinnuset tämmössiä pommeja sais aikaiseksi, mutta Veetit ja Vainikaiset kyllä tekee. Perkele.
 

Metro4ever

Jäsen
Suosikkijoukkue
Raitin Raukka, Pulu, STL, Töölö, HyRi
Tulin kolmanteen erään mukaan lähetykseen ja onpa surullisen näköistä punnertamista.
 

egar

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans, AC Milan, FC Lahti
Mun mielestä Pelicansin peli-ilme on silti ollut jotenkin erilainen tässä pari-kolme peliä. Samoin Nemon eleet on ollut mun mielestä erilaisia, sanotaan vaikka että ei-niin-vittuuntuneen oloinen ollut. Itse peli ei siis hääppöitä ole ollut, mutta peli-ilme on ollut halukkaampi, pelissä on hieman ajatustakin jne. On alettu toimittamaan viivasta ja taistelemaan tilanteissa, kuten Taavi tekee jokaisessa paikassa.

Jotenkin oon posilla liikkeellä nyt tässä Jukurit-ottelussakin, en tiiä miksi. Olenko ainoa joka on tätä mieltä?
 
Suosikkijoukkue
Pelicans
Omasta mielestä otettu jälleen takapakkia Tappara, Sport ja KooKoo matsien jälkeen. Tappara matsi oli semmoista jääkiekkoa, jota pitäisi esittää joka ilta kotikaukalossa, ei kerran kauden aikana.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Tila
Viestiketju on suljettu.
Ylös