Kerrankin haasto meidän puolella.
Onneksi oli, olin jo varma että maali hylätään koska Tanuksen käsi käy Tirrosen sylissä että hylätään maalivahdin häirintänä. Onneksi nyt näin päin.
Kerrankin haasto meidän puolella.
Tämä on niin totta. Ainakin moni Pelicansin pelaaja syöttää ihan vetopaikoistakin. Haetaan sitä unelmapaikkaa ja siirrellään vastuuta. Eli pyöritään kulmissa. Tämä on yksi iso onglema hyökkäyksessä.Tänään kaksi vähän alamaissa ollutta joukkuetta vastakkain ja sen näkee siinä että virheitä ei millään haluttaisi tehdä kentän missään osassa.
Oon tosi paljon tykännyt tuosta nelosketjusta.
Sorry, mutta en kyllä mitenkään pysty allekirjoittamaan tuota, että peli näyttäisi paremmalta. Se nimittäin näyttää todella paskalta. Halu ja rohkeus puuttuu tyystiin, pelkkää selviytymistä joudutaan katselemaan illasta toiseen.Mun mielestä Pelsun peli näyttää nyt ja eilenkin jo paljon paremmalta. Aktiivisuutta, taisteluhalua ja kuitenkin melko tiivis puolustuspeli joka on etenkin hyökkääjien osalta parantunut, samalla kun pakit laukoo ja nousee enemmän.
Tänään kaksi vähän alamaissa ollutta joukkuetta vastakkain ja sen näkee siinä että virheitä ei millään haluttaisi tehdä kentän missään osassa.
Oon tosi paljon tykännyt tuosta nelosketjusta.
Sorry, mutta en kyllä mitenkään pysty allekirjoittamaan tuota, että peli näyttäisi paremmalta. Se nimittäin näyttää todella paskalta. Halu ja rohkeus puuttuu tyystiin, pelkkää selviytymistä joudutaan katselemaan illasta toiseen.
En tiedä kertooko se minusta vai joukkueesta, mutta en osaa olla huolissani näistä kärpistä ja tapparoista. Olen ”huolissani” enemmän kaikista muista otteluista, varsinkin niistä jotka pitää ennakkoon voittaa. Niin, ja nykyään myös kotiotteluista, mutta onneksi on nettilähetykset.Tulee rumaa jälkeä Oulussa keskiviikkona. Noh, nautitaan nyt kuitenkin näistä kolmesta pisteestä!
Eihän tässä muuten noista kärkijengeistä huolissaan suuremmalti olekaan, mutta kun Telia TV:stä sen pari kymppiä kuukaudessa maksaa niin hieman olisi "pakko" noita pelejä sen rahan eteen sitten katsella vaikka etukäteen tietääkin, että tuossa ei mitään palaa pitäisi olla.En tiedä kertooko se minusta vai joukkueesta, mutta en osaa olla huolissani näistä kärpistä ja tapparoista. Olen ”huolissani” enemmän kaikista muista otteluista, varsinkin niistä jotka pitää ennakkoon voittaa. Niin, ja nykyään myös kotiotteluista, mutta onneksi on nettilähetykset.
Ihan hyvää haastoa ja vääntöä alkuun, mutta materiaali ero on niin järkyttävä, että pistekin olisi ryöstö.
Vaikka esimerkiksi tilanne jossa Junttila takakarvasi saloselta kiekon kun lapselta tikkarin.Missähän se materiaali on näkynyt tässä pelissä? Joo, NHL-tason pelaaja teki yhdestä paikasta maalin. Muuten Kärppien hyökkäyspelaaminen ollut todella huonoa.
Vaikka esimerkiksi tilanne jossa Junttila takakarvasi saloselta kiekon kun lapselta tikkarin.
Nieminen vielä turhempi ukko mielestäni. Vai mitä mies on saanut aikaiseksi tuolla jäällä? Tanus sentään oli alustamassa voittomaalia Turussa.Joukkueen ylivoimaisesti turhin hahmo.