Otteluseuranta pe/la-yö 8.-9.5.09

• 7 582
  • 86

Osmo Rapeli

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kuusijuhla - Sex Festival
Jussi Jokinen vie Canesit johtoon!

Täytyy jatkaa nyt tämän pelin parissa, hetkeksi eroon ajatukset Capseista.

tinkezione

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pens, Ipa, Rod Weery
Sen sijaan Malkinin törkeää kyynärpäätaklausta ei kommentoi kukaan, kun siinä ei tällä kertaa käynyt mitenkään.

Kyllä sitä joku ehti jo tuonne sekaan kommentoimaan ja sanonpa itsekin nyt ihan erikseen, että aiheellinen ja hölmö hyökkäyspään jäähy se Malkinilta oli.

Pakko vielä erikseen kysyä: oliko mahdollisesti juurikin AO#8 joka tuli FedExin päälle sillä samalla puolen kentän vauhdilla tuossa lopussa, kun FedEx meinasi päästä pistämään tyhjiin, mutta koukittiin pois tilanteesta ja ajettiin kulmaan? Tai no, paskanko väliä sillä on. 5-3, sarja tasan ja Varlamovillekin syötetty halpoja maaleja kasapäin. Tää on meidän sarja! Hyvä me!

Saikka

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tyhmät ihmiset ja epähauskat läpät.
Jussi Jokinen vie Canesit johtoon!

Juice!

JJ on löytänyt tajuttoman kevätvireen, tainnut itsekin tajuta että NHL-ura on tämän kauden näyttöjen varassa. Aika vahvaa suorittamista jokatapauksessa.

Cube

Jäsen
Täytyy jatkaa nyt tämän pelin parissa, hetkeksi eroon ajatukset Capseista.
Siellä on näköjään käytetty erikoistilanteet aika tehokkaasti hyväkseen. Pelissä yhteensä ollut neljä ylivoimaa, joista kolme yv-maalia.

Mä en tän päivän pelistä (kumma kyllä) kaipaa mitään erikoisempaa irtiottoa. Ei tuo oikein ollut niin lähellä tällä kertaa, että jaksaisi harmittaa. Mahdollisessa tippumisessakin ikävintä olisi lähinnä se, että se tapahtuu peniksiä vastaan. Muilta osin oon jo ihan hyväksynyt ajatuksen, että vielä tällä kaudella ei taida paukut riittää tämän pidemmälle. Jos Caps tästä jatkoon jotenkin vielä menee, niin ei se ainakaan näillä näytöillä kovin ansaittua olisi. Tietysti täytyy se pitää tarkasti mielessä, että Caps tuntuu pelaavan parhaiten selkä seinää vasten. Kaksi kertaa peräkkäin ekalla kierroksella 1-3-tappiotilanteeseen ja siitä molemmissa tasoihin, toisessa myös ohi. Yhteensä siis kuusi "eliminointipeliä", joista viidestä voitto ja siinä kuudennessakin tappio vasta toisessa jatkoerässä. Aiemmissakin sarjoissa meno on välillä näyttänyt kamalalta, mutta jengi on kuitenkin saanut koottua itsensä. Elätellään toivoa siitä, että tälläkin kertaa niin vielä käy. Eihän tässä tarvitsisi kuin kotipelit hoitaa.

Osmo Rapeli

Jäsen
Suosikkijoukkue
Muilta osin oon jo ihan hyväksynyt ajatuksen, että vielä tällä kaudella ei taida paukut riittää tämän pidemmälle. Jos Caps tästä jatkoon jotenkin vielä menee, niin ei se ainakaan näillä näytöillä kovin ansaittua olisi.

Älä sano. Kertoilinkin jo sarjaketjuun jotain, mutta mulla on luottoa JOS ja KUN valmennusjohto nyt reagoi. Pitää herätä jo ennen kuin selkä on seinää vasten. Ketjuja rukkaukseen sopivasti ja vaikka perkele Green penkille yhden matsin ajaksi. Olen samaa mieltä että samalla fleguilulla EI asiaa jatkoon.

Osmo Rapeli

Jäsen
Suosikkijoukkue
On Ruutu-Samsonov-Jokinen liekeissä. Huh huh.

ML17

Jäsen
Suosikkijoukkue
Boston Bruins
Vittu toi Chara on paska, jäätyy aina playareissa.

Vituttaa kyllä rajusti. Noin kapean joukkueen pitäisi voittaa helposti. Ihan oikeasti, vaikka Jokiset sun muut on pisteitä tehnyt niin Staal on joukkueen ainoa todella vaarallinen pelaaja.

Nyt sikailua kehiin.

Cube

Jäsen
NHL.com näytti jo hetken aikaa, että Brind'Amourille olisi annettu 5min ja Chuck Kobasewille 2min. Ehdin jo ihmettelemään, että onko voittavan joukkueen kapteeni käynyt vetämässä tylysti naamaan hävinneen joukkueen pelaajaa. Nyt tuo tilasto on kuitenkin jo korjattu. Harmi sinällään, olisihan tuo alkuperäinen ajatus ollut ihan hauska toteutuessaan.

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy