Otteluseuranta pe-la yö 27-28.2

  • 811
  • 2

Snagari

Jäsen
02.00
Carolina - Washington 0-0

02.00
NY Islanders - Calgary 1-0
Strome 11

02.00
New Jersey - Boston 0-1
Paille 08

02.30
Tampa Bay - Chicago 0-0

Dallas - Colorado 03.30

Anaheim - Los Angeles 05.00

Siinä yön ottelut ja tilanteet tällä hetkellä. Itsellä seurannassa Caps-Canes. Ovechkin kilautti tolppaan, muuten peli ollut Carolinan hallinnassa kuten heillä on tapana, eli ovat hyvä ensimmäisen erän joukkue. Capitals sitä ei ole ainakaan viime aikoina ollut.
 

Kaukosäädin

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves 365
Onneksi en ole Capitalsien kannattaja. Menisi meinaan huolella nuppi sekaisin tuon John Carlsonin kanssa. Mies on sen luokan köyhän miehen Mikko Kousa että oksat pois. Nyt olen muutaman pelin mieheltä nähnyt niin pleksit ja laidat paukkuu sellaisella prosentilla tuolta siniviivalta että hallimestareita hirvittää.
 

Snagari

Jäsen
Onneksi en ole Capitalsien kannattaja. Menisi meinaan huolella nuppi sekaisin tuon John Carlsonin kanssa. Mies on sen luokan köyhän miehen Mikko Kousa että oksat pois. Nyt olen muutaman pelin mieheltä nähnyt niin pleksit ja laidat paukkuu sellaisella prosentilla tuolta siniviivalta että hallimestareita hirvittää.
Sanos muuta. Jotkut tykkää siitä että mies ampuu, mutta kun tuo osumatarkkuus on jotain niin järkyttävän huonoa. Toinen vaihtoehto (minun mielestäni parempi) on tietysti Green, mutta laukausuhkaa hänellä ei ole. Hakee aina syöttöä.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös