Otteluseuranta PE-LA yö 11.10-12.10.2013

  • 20 239
  • 146

Kaner

Jäsen
Suosikkijoukkue
Hawks, SaiPa
Hawksin ykkösketju sluibailee pari omiin viimeisellä minuutilla. Voisivat vaikka istua penkin päässä loppupelin.
 

Tähtipakki

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Versteeg 3-2. Ei kyllä nuori Zatkoff ole oikein vakuuttanut, nytkin jätti yläkulman täysin vapaaksi.

E: Vai oliko sittenkin Huberdeau? Taisi huitaista maalin edestä.
 

Tähtipakki

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Barkov pakin kautta 4-2!
 

J.Hotti

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK Detroit Red Wings FC Barcelona
Toisen kerran tällä kaudella katon Floridan peliä ja toisen kerran Barkov tekee maalin. Vittu kiittäkää mua!
 

Footless

Jäsen
Suosikkijoukkue
Toronto Maple Leafs
Barkov tekee pelimiehen maalin, luistimen kautta miinuskulmasta.

Toisen kerran tällä kaudella katon Floridan peliä ja toisen kerran Barkov tekee maalin. Vittu kiittäkää mua!

Sama juttu, pitää kai alkaa kattomaan enemmän Floridan pelejä niin saadaan Barkoville Calder.
 

Ck

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Toronto Maple Leafs, NHL suomalaiset
Vähän vielä pätkii VLC, mutta parempaan suuntaan, toivottavasti näkyy näin. Barkoville maali, eli sellasessa 60-70 pisteen vauhdissa. ;)
 

Tähtipakki

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Toisen kerran tällä kaudella katon Floridan peliä ja toisen kerran Barkov tekee maalin. Vittu kiittäkää mua!

Sama juttu, pitää kai alkaa kattomaan enemmän Floridan pelejä niin saadaan Barkoville Calder.

Katsokaa nyt perkele kaikki pelit niin saadaan se Selänteen "ikuinen" maaliennätys samalla rikki!
 

Footless

Jäsen
Suosikkijoukkue
Toronto Maple Leafs
Katsokaa nyt perkele kaikki pelit niin saadaan se Selänteen "ikuinen" maaliennätys samalla rikki!

No hauskahan tuota jengiä sinänsä on seurata, paljon nuoria pelaajia ja hyvä meno päällä.

Penssin puolustus ei paljon apuja anna rookie-veskarille. Aika kohtuullisen paskaa peliä koko porukalta omassa päässä.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös