Mainos

Otteluseuranta pe-la (11-12.2) välinen yö

• 14 014
  • 106

Ralph

Jäsen
John-Michael Liles sählää omiaan. Ensin ylivoimalla Forsbergin komeasta passita ampuu kiekkoa seinillä ja YV:n jälkeen huitoo tyhjää oman maalin takana ja Columbus 2-1 johtoon. Taisi olla Derick Brassard maalintekijänä. Lilesille tähän syöttö ja liian iso miinus.

Tappioputki jatkuu..?

Meikku

Jäsen
Suosikkijoukkue
Detroit Red Wings, Arsenal FC, NFL, O_______O
Kyllä on Zeta tulessa tänään, 1-4.

E: Hah, Tuzzi Raskin kautta 1-5.

Makkeli

Jäsen
Suosikkijoukkue
Colorado Avalanche
Tappioputki jatkuu..?

Tällä menolla totta helvetissä. Rupeaa kyllä tämä joukkue vituttamaan päivä päivältä enemmän, tämän takia valvotaan koko yö, että näkee tälläistä tuskaa. Eka mahdollisuus pistää yv:llä itse johtoon, ei kelpaa ja sitten annetaan lahjamaali Columbukselle. Tästä ei kyllä enää nousta, veikkaisin että Columbus iskee yv:llä maalin ja se on siinä.

Ralph

Jäsen
Tuomarikin on laiska. Itse olisin antanut tänään jo ainakin neljä pelitilanne kaksiminuuttiista molemmille, plus tappelut ja Hampurilaisen kiekot katsomoon. Äskekin aika roimasti saivat pakit roikkua ja hakata Duchenea ja Forsbergia. Fopalla meni hermotkin ja antoi vähän takaisin.

Avauserästä mieleen jäi jonkun Hejdan päätön selkäänajo Stastnya. Joku tuomari olisi antanut vitosenkin.

Mutta ei se tätä peliä ratko. Lilesin sähläämiset ja haluttomuudet vetopaikassa. Näinpä 2-1 tilanteessa kolmanteen erään. Perkele!

Makkeli

Jäsen
Suosikkijoukkue
Colorado Avalanche
Tuomarikin on laiska. Itse olisin antanut tänään jo ainakin neljä pelitilanne kaksiminuuttiista molemmille, plus tappelut ja Hampurilaisen kiekot katsomoon. Äskekin aika roimasti saivat pakit roikkua ja hakata Duchenea ja Forsbergia. Fopalla meni hermotkin ja antoi vähän takaisin.

Avauserästä mieleen jäi jonkun Hejdan päätön selkäänajo Stastnya. Joku tuomari olisi antanut vitosenkin.

Mutta ei se tätä peliä ratko. Lilesin sähläämiset ja haluttomuudet vetopaikassa. Näinpä 2-1 tilanteessa kolmanteen erään. Perkele!

Eipä nuo ylivoimatkaan mitään auttaisi kun yv on sellasta seinään puskemista. 0/18 tällä hetkellä niin eihän noista mitään hyötyä ole.

Oli muuten perus-Forsbergia tuo loppu, pitää kiekkoa väkisin laidassa ja antaa samalla vähän kovuutta pojille. Tätä lisää!

Ralph

Jäsen
Eipä nuo ylivoimatkaan mitään auttaisi kun yv on sellasta seinään puskemista. 0/18 tällä hetkellä niin eihän noista mitään hyötyä ole.

Tarkoitinkin että molemmille olisin jäähyjä antanut. Eli myös Columbus olisi ansainnut ylivoimaa.

Nukuttaa, mutta on sellainen tutina takaraivossa että ottelu päättyy 4-2. Coloradon toisen tekee Duchene Forsbergin syötöstä ja sen haluan nähdä. Ei muuta, tappioputki jatkuu ja pudotuspelit karkaavat.

AJTSS

Jäsen
Suosikkijoukkue
Dallas Stars, TPS
Stars tulee kyllä ryminällä alas. 3-0 jo Chicagolle.

Ralph

Jäsen
Jaaha. Kuva siirtyi Anaheimiin, eli peli jäi kesken Coloradolta minun osalta. No kuitenkin häviävät.

passenger

Jäsen
Long Islandilla on ollut sen verran tapahtumaa että on ilmeisesti nhl.comin tilastomiehet hieman pihalla. Tappeluista tulleet rangaitukset saatiin näkyviin vasta äsken ja peliaika näyttää olevan ihan päin persettä, maalivahdin vaihtoakaan ei ole vielä merkattu. Molemmilta joukkueilta siis kolme ukkoa suihkun puolelle. Islandersilta Martin, Bailey ja tänään hyvin esillä ollut Hamonic. Pensiltä Rupp, Dupuis ja Engelland.

AJTSS

Jäsen
Suosikkijoukkue
Dallas Stars, TPS
Chicagolta jäi nyt mun mielestä kyllä maali saamatta, nooh, olipahan Lehtosen gamesaveri kun eivät laskeneet.

Henkka

Jäsen
Suosikkijoukkue
Liiga, NHL, CHL, SHL
Katos katos, Detroitille 2 ylivoimamaalia saman peliin ja Holmström molemmissa mukana.

Footless

Jäsen
Suosikkijoukkue
Toronto Maple Leafs
Nyt lähti Long Islandilla lapasesta pahasti. Haley vs Johnson...

Ja mukaan tietysti joku kenttäpelaaja Penseiltä, lisäks pari muuta paria, Talbot jonkun kanssa. Pensiltä joku loukkaantu ainakin. Kunnon sirkus peli.

passenger

Jäsen
Kohtuu meininki Long Islandilla, Gillies ajeli Tangredin rikki, Hayley matsasi ensin Talbotin kanssa hyvin, sen jälkeen Hayley otti mittaa maalivahti Johnsonista, tähän väliin tuli Godard vaihtoaitiosta. Kohtuu viihdyttävää matsia.

Suosikkijoukkue
Ilves, Alasarjat, Rullakiekko
Long Islandilla hanskaukset jatkuu. Täytyy kyllä sanoa että on huikea peli. Suosittelen katsomaan päivällä koosteen pelistä jos ei peliä nyt katso.

Footless

Jäsen
Suosikkijoukkue
Toronto Maple Leafs
Mä aattelin että vaikee pistää paremmaks siitä BOS-MTL pelistä, ja pari päivää sen jälkeen tulee tämmönen. Jestas. Tuskin jää tähän, aikaa on pirusti vielä.

Haleyn pelikielto voi olla aika mittava.

Hockey 24/7

Jäsen
Suosikkijoukkue
Hockey Fights and Fighters
Aivan uskomattoman Mahtava tuo Isles Vs Pens peli.
Haley ensinmäinen NHL maali ja kolme tappelua, joista yksi mokke Johnsonia vastaan.
Godard tulee penkiltä, kuin kultainen haamu 70-luvulta.
I love this game. Olisipa jokainen matsi tälläinen :) !!

passenger

Jäsen
Mä aattelin että vaikee pistää paremmaks siitä BOS-MTL pelistä, ja pari päivää sen jälkeen tulee tämmönen. Jestas. Tuskin jää tähän, aikaa on pirusti vielä.

Haleyn pelikielto voi olla aika mittava.

Pari pelirangaistusta tuli ainakin tästä rähinästä, veikkaan että ei mitään pitkää kieltoa tule. Johnsonkaan ei ollut kovin vastenhakoinen tappelua kohtaan. Ei ole muuten Johnson Long Islandin yleisön suosiossa tällä hetkellä...

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy