Lainaat otteluseurantaviestiä ja kirjoitat tällaista paskaa? Mitä jos lopettaisit sen ajojahdin ja keskittyisit asiaan etkä kirjoittaviin nimimerkkeihin.
Radulovin peliajasta puhuin otteluseurannassa ensimmäisen erän jälkeen. Peliaikaa kyseisessä erässä tuli 5min ja XX sekuntia. Siis noin reilut 16min tahdilla. Viime kaudella Radulov pelasi 23 minuuttia per peli.
Ja tottakai yksi ottelu on hieman kehno otanta juhlia voittoa, mutta tarkennatko mitä tuonne otteluseurantaan saa sitten kirjoittaa? Voitko laittaa vaikka säännöstön yksityisviestinä.
Pahoittelut viestin sävystä, en nyt jaksa edes kaunistella.
Mistä hiton ajojahdista puhut?
Lainasin otteluseurantaketjun viestiä, koska minulla oli sanottavaa lainattuun tekstiin. Saat olla eri mieltä ja oletkin, mutta sehän on pelkästään hyvä asia. En jaksa välttämättä joka kerta lainata viestiä, josta olen samaa mieltä, vain jotta voisin todeta olevani samaa mieltä.
En minä ota kantaa siihen mitä otteluseurantaan saa kirjoittaa ja mitä ei. Enkä muutenkaan ole sitä tyyppiä, joka lähtee avautumaan yksityisviestein, koska en koe tälle mitään tarvetta. Terveisiä vain niille nimeltä mainitsemattomille nimimerkeille, jotka kirjoittelevat tähänkin suuntaan varsin katkeransävyistä yv:tä, mutta ovat niin paskahousuja, että estävät yksityisviestien lähettämisen heille itselleen.
Radulovin peliajasta puhuit ensimmäisen erän jälkeen, joten oma kommenttini peliajan suhteen oli ehkä hieman epäreilu lainatun viestin ajankohdan perusteella, mutta entäpä se sinun Kovalchukin ja Radulovin vertaaminen ennen kuin Radulov oli pelannut vielä erääkään. Se vasta ennenaikaista oli.
Ja turhaan pahoittelet. En minä jaksa pahoittaa mieltäni jonkun nettikeskustelun perusteella. Älä sinäkään. Varsinkaan kun kyseessä ei ole mitään henkilökohtaista, vaikka toisin asian nähtävästi näetkin.