Otteluseuranta -olympialaiset 5. kisapäivä 16.2.

  • 258 054
  • 1 372
Tila
Viestiketju on suljettu.

Jimmy

Jäsen
Aivan hirveän näköistä pelaamista, aivankuin pelattaisiin alivoimalla. Kanada vie kuin pässiä narussa.
 

Jussizip

Jäsen
Suosikkijoukkue
Detroit Red Wings, Porin Ässät, Chelsea FC
Granlund on tässä pelis ollut kyllä täysi turisti. Nyt vähän koko jengille vauhtia lisää
 

palle

Jäsen
Suosikkijoukkue
Minnesota Wild, HIFK
Kun Ruutu meni vaihtoon niin kentällä tulossa ollut suomalaispelaaja heitti aikamoiset pannut jäälle kun yritti hypätä kentälle.
 

Sabaton

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara, Stars, Spurs, Werder Bremen, Real Madrid
Liike ja kaksinkamppailupelaaminen mennyt tähän mennessä täysin Kanadalle. Ketjuista ykkösellä pari paikkaa ja pelannut Suomesta parhaiten, mutta etenkin kolmonen tänäänkin onneton. Konna-Aaltonen -kaksikolla ei tee kovissa peleissä mitään ja Jokinen menee tuossa hukkaan. Granlund ollut myös pihalla.
 

bulftrik

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Bruins, MM, LHC
Suomen pelaajat tyytyy lyömään kiekon päätyyn heti kun pääsevät punaviivan yli. Ei yhtään kontrolloitua hyökkäystä. Ihme on jos Suomi maalin tasaviisikoin tekee.
 

Steegil

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit 1967-2014, Ducks sympatiat Coyotes & Jets
Vähän luulen, että toi Immosen verkkaisuus on tarttunut vähän Mikkeenkin.
 

-Niks-

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit.
Vatanen pelaa hyvin! Rohkeita ratkaisuja joista aukeaa hyviä hyökkäyksiä. Juuri äskenkin hieno avaus pitkälle joka tosin meni pitkäksi. Riskejä pitää ottaa!

Salo taas näyttää junnulta ja noh nii.. ei muuta mainittavaa. Kukkoslasse kylläkin ihan positiivisesti pelannut!
 

kesätyttö69

Jäsen
Suosikkijoukkue
Dufvan Lukko, JYP(ilman Tyni&Virtanen)
Vatanen on ainoa pelaaja joka tajuaa että KIEKKOA pitää liikuttaa kun ei itse muuten ehditä.
 

Creed Bratton

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Granlund jää kerta toisensa jälkeen neppailemaan keskialueella ja menettää kiekon

Lähetetty minun GT-P5210 laitteesta Tapatalkilla
 

palle

Jäsen
Suosikkijoukkue
Minnesota Wild, HIFK
Granlundin pitäisi nyt alkaa luistelemaan paljon enemmän. Aika seisovin jaloin mies tuolla viilettää kun nyt pitäisi vetää reidet hapoille joka vaihdossa. Seuraava peli vasta keskiviikkona joten huomisellekaan ei tarvitse mitään säästää.
 

alwahla

Jäsen
Suosikkijoukkue
Flames, Canadiens, Kraken, HIFK
Millainen joukkue Suomella olisikaan, jos kaikki pelaajat olisivat yhtä nopeita kuin Pihlström...
 

spaceman

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, #26, #15, #11, #45
Vataselta hyvä avaus. Joku tuollainen on mahdollisuus yllättää
 

Jazerman19

Jäsen
Suosikkijoukkue
Masan Massiivinen, sympatiat Leafs
Vähän luulen, että toi Immosen verkkaisuus on tarttunut vähän Mikkeenkin.

Molemmat ovat verkkaisia pelaajia siinä syy. Toki siihen vaikuttaa eniten se, että vastassa on todella kova joukkue.

Peli on täysin Kanadan hallussa. Suomi häviää liikeessä, voimassa ja taidossa koko ajan.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Tila
Viestiketju on suljettu.
Ylös