Otteluseuranta -olympialaiset 4. kisapäivä 15.2.

  • 73 892
  • 480
Tila
Viestiketju on suljettu.

erku

Jäsen
Suosikkijoukkue
Leijonat
On toi Radulov kyllä vahva kuin härkä. Huikea pelaaja.
 

Karhunkulta

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät, Skellefteå AIK
Datsyuk ja Ovechkin on kunnioitettavan hyviä pelaajia, joita arvostan. Siksi ottaakin päähän etten vaan voi Venäjää sympata Kovalchukin ja Radulovin takia. Vihaan näiden kahden olemusta, pärstää, käytöstä, ihan kaikkea kentällä.

Eli oon sitte JYYESEIN kelkassa nyt. Toisaalta on noi jenkit oikeesti aika kovia. Musta hevonen sanon ma!
 

Roger Moore

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kokudo Keikaku, Miljoonamiehistö, Ranska, KuPS
Toisaalta on noi jenkit oikeesti aika kovia. Musta hevonen sanon ma!
Aika vähän taidat kansainvälistä jääkiekkoilua seurata, jos USA on mielestäsi ainoastaan musta hevonen. Kyllähän USA kuului ennakkoon juurikin siihen ryhmään, joka taistelee kultamitalista.
 

erku

Jäsen
Suosikkijoukkue
Leijonat
Oikeasti kenelle tulee yllätyksenä Jenkkien hyvät otteet? Kun rosteria katsoo ja peilaa viime Olympialaisiin niin kyllähän Usa lähti turnaukseen ihan samalta viivalta kuin Venäjä ja Kanada.

No eikä lähtenyt. Vedonlyöntikertoimien perusteella Venäjän ja Kanadan todennäköisyys olympiakultaan oli ennen turnausta suunnilleen kaksi kertaa suurempi kuin USA:lla.
 

Roger Moore

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kokudo Keikaku, Miljoonamiehistö, Ranska, KuPS
No eikä lähtenyt. Vedonlyöntikertoimien perusteella Venäjän ja Kanadan todennäköisyys olympiakultaan oli suunnilleen kaksi kertaa suurempi kuin USA:lla.
Tämä taas kertoo joko vedonlyöntitoimistojen yliarvostuksesta Venäjää kohtaan, tai vastaavasti aliarvostuksesta USA:ta kohtaan.
 

Mäntylä #18

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara, Panthers,
No eikä lähtenyt. Vedonlyöntikertoimien perusteella Venäjän ja Kanadan todennäköisyys olympiakultaan oli ennen turnausta suunnilleen kaksi kertaa suurempi kuin USA:lla.

No vedonlyöntikertoimetko on sitten se pyhä totuus? Noilla kertoimilla olisi ehdottomasti kannattanut panostaa Usaan.
 

Wild-Chester

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pittsburgh Penguins
Se on kyllä merkillistä, juurikin Venäjään verrattuna Jenkeillä ei ole ehkä niin terävä hyökkäyksen kärki kuin Venäjällä, mutta on enemmän leveyttä, ja puolustus ja maalivahtiosasto on parempi. Noin niinkun paperilla.
 

Karhunkulta

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät, Skellefteå AIK
Aika vähän taidat kansainvälistä jääkiekkoilua seurata, jos USA on mielestäsi ainoastaan musta hevonen. Kyllähän USA kuului ennakkoon juurikin siihen ryhmään, joka taistelee kultamitalista.

Itse sijoitan Venäjän, Kanadan ja Ruotsin kyllä USA:n edelle näissäkin kisoissa. Siksi on mun mielestä musta hevonen tuo USA jos ruvetaan miettimään mahdollista finaalipaikkaa / finaalipeliä.
 

erku

Jäsen
Suosikkijoukkue
Leijonat
No vedonlyöntikertoimetko on sitten se pyhä totuus? Noilla kertoimilla olisi ehdottomasti kannattanut panostaa Usaan.

Erot eri vedonlyöntiyhtiöiden kertoimien asettelussa olivat suhteellisen pienet. Aika kova jätkä olet jos tohdit sanoa, että jotakuinkin kaikki suuret vedonlyöntiyhtiöt ovat arvioineet voimasuhteet väärin. Lisäksi pelaajien käyttäytyminen muuttaa kertoimia jos ne ovat olleet pielessä. Nyt näin ei merkittävissä määrin käynyt.

Edit: Suomen johtava vedonlyöntiasiantuntija Jorma Vuoksenmaa muuten kertoi pelanneensa Venäjää kertoimella 3,8 koska piti sitä ylikertoimena.
 

Olli Tampio

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kekkonen
Ei voi kadehtia kyllä Venäjän valmentajaa. Miten siinä pysyy perässä kun ylivoimaa pelaa viisikko minä-minä-minä-minä-minä? Onneksi sentään tuomarit ovat neuvostomyönteisiä niin kaipa tuo jossain vaiheessa natsaa. On melkoista jääkiekon raiskausta mikäli tuo primadonnalauma ja maksetut tuomarit tämän ottelu voittaa. Rassija, Rassija, Rassija, Kumipää, kumipää...
 

Dissonanssi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Moderaattorit
Erot eri vedonlyöntiyhtiöiden kertoimien asettelussa olivat suhteellisen pienet. Aika kova jätkä olet jos tohdit sanoa, että jotakuinkin kaikki suuret vedonlyöntiyhtiöt ovat arvioineet voimasuhteet väärin. Lisäksi pelaajien käyttäytyminen muuttaa kertoimia jos ne ovat olleet pielessä. Nyt näin ei merkittävissä määrin käynyt.

Edit: Suomen johtava vedonlyöntiasiantuntija Jorma Vuoksenmaa muuten kertoi pelanneensa Venäjää kertoimella 3,8 koska piti sitä ylikertoimena.

Kannattaa nyt huomioida se, että vedonlyöntiyhtiöden viimekätinen funktio ei ole ennustaa lopputuloksia oikein - se on tehdä mahdollisimman kovaa tulosta.

Ja jonkun Vuoksenmaan käyttäminen auktoriteettiargumenttina nyt on sikäli huvittavaa, että kyseessä ei ole mikään jääkiekkoasiantuntija - ei hänen metodinsa perustu rautaiseen ja laaja-alaiseen asiantuntemukseen yksittäisistä lajeista, vaan koko vedonlyöntijärjestelmän ymmärrykseen.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Tila
Viestiketju on suljettu.
Ylös