Totta trollien määrä ei yllätä kun on Suomi-saitti kyseessä.
Ilmeisesti yhtä vaikeea kuin teikäläisellä ymmärtää sääntöjä. Jatkoille sitten mennään ja huomenna Kanada kumoon.
Minut yllättää tämä asenne, että yhtä maailman taitavimmista joukkueista pitäisi vihata vain siksi, että Venäjä on paska maa. Äijät pelaavat oikeasti upeaa jääkiekkoa. Minusta kansallisuus on siinä kohtaa sivuseikka. Ja mikään mahti maailmassa ei silti saa minua astumaan Venäjän maaperälle.Kaappiryssien määrä sen sijaan yllättää.
Kaappiryssien määrä sen sijaan yllättää.
Kaappiryssien määrä sen sijaan yllättää.
Minut yllättää tämä asenne, että yhtä maailman taitavimmista joukkueista pitäisi vihata vain siksi, että Venäjä on paska maa. Äijät pelaavat oikeasti upeaa jääkiekkoa. Minusta kansallisuus on siinä kohtaa sivuseikka. Ja mikään mahti maailmassa ei silti saa minua astumaan Venäjän maaperälle.
Samat jätkät oli jo Talvi- ja Jatkosodassakin naapurin fanijoukoissa.
Eli siis jos Suomi ei voita Kanadaa huomenna niin ketä tulee vastaan ?
Minut yllättää tämä asenne, että yhtä maailman taitavimmista joukkueista pitäisi vihata vain siksi, että Venäjä on paska maa. Äijät pelaavat oikeasti upeaa jääkiekkoa. Minusta kansallisuus on siinä kohtaa sivuseikka. Ja mikään mahti maailmassa ei silti saa minua astumaan Venäjän maaperälle.
Eli siis jos Suomi ei voita Kanadaa huomenna niin ketä tulee vastaan ?
Jos menee rankkareihin niin Oshie on aika varma valinta.