Koska nähdään lehdissä otsikko "suomalaiskatsojat kuolaavat tätä kaunotarta" tms
Miksei Aaltonen muuten kiertänyt maalin taakse????
Mun mielestä tää oli joskus kyllä toisinpäin. Aina Mertsin ollessa myös ilmaiskanavilla niin vitsiä lensi ja keskittyminen peliin ei ollut niin tarkkaa, maksupuolella oli ihan asiallinen. Ajattelin että johtui siitä että Mertsin oli niiden outojen vitsien avulla tarkoitus markkinoida porukkaa maksupuolelle ja vetää vähän överiksi.Saattaa johtua siitäkin että Mertsi kuuluu koko kansan taajuuksilla, eikä pelkästään maksupuolella. Eiköhän ne parhaat läpät kuulla taas seuraavassa matsissa jossa Mertsi on pelkällä maksupuolella.
Kävikö se muka liigaristeilyllä painamassa sitä? Mulla on käsitys, että liigaristeilyllä Lauraa kävi poraamassa Antti Aalto (vai oliko Kai Nurminen vai molemmat), ja Tamminen pääsi paneman Lauraa joissain MM-kisoissa.Tamilla varmaan tulee mieleen menneet hauskat hetket Laura Ruoholan kanssa Liigaristeilyllä. Samalla silmäkulmassa vierii kyynel kun samanlaista menoa ei enää ole luvassa.
Tämäkin on totta, muistaakseni silloin kun Maikkari näytti ensimmäisen Suomen pelin jääkiekon MM-kisoissa vuonna 2012, niin silloin koko kansan Antero kertoi valehtelamatta lähes joka toisessa lausessa jonkun jäätävän puujalan. Nyt on vähän rauhallisempaa menoa.Mun mielestä tää oli joskus kyllä toisinpäin. Aina Mertsin ollessa myös ilmaiskanavilla niin vitsiä lensi ja keskittyminen peliin ei ollut niin tarkkaa, maksupuolella oli ihan asiallinen. Ajattelin että johtui siitä että Mertsin oli niiden outojen vitsien avulla tarkoitus markkinoida porukkaa maksupuolelle ja vetää vähän överiksi.
Jotain ihan uskomatonta tää youtuben selostaja :D
Mervi Kallion viimeiset 7 instagram-kuvaa on Tamin kanssa otettuja kaverikuvia.Tamilla varmaan tulee mieleen menneet hauskat hetket Laura Ruoholan kanssa Liigaristeilyllä. Samalla silmäkulmassa vierii kyynel kun samanlaista menoa ei enää ole luvassa.
Koska nähdään lehdissä otsikko "suomalaiskatsojat kuolaavat tätä kaunotarta" tms