Otteluseuranta: MM-kisat 3. kisapäivä 3.5.2015

  • 106 297
  • 1 008
Tila
Viestiketju on suljettu.

Espen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Old time hockey like Eddie Shore
Katon peliä sport1:ltä, mitähän järkeä tässä on? Tässä kait sen näkee kuinka pienestä lajista loppujenlopulta on kyse.

No ei sitten mitään järkeä. Miksette katso Valko-Venäjä-Slovakiaa?
 

ämjiijii

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Suomen maajoukkue, Sharks bandwagon 2016
Latvian kisoissa Kanada hakkasi puolivaloilla kotijoukkuetta niin ikävästi että yleisökin tuskastui ja alkoi kamaa lentämään jäälle, silloin paiskoivat kaksinumeroiset luvut taululle. Hatara muistini muistaa tämmöistä, lukuja se ei kerro ja olen laiska tarkastelemaan.

11-0 olivat lukemat tuolloin. Varmuudella eivät ole isoimmat koska olisikohan ollut 2003 kun Suomi voitti Slovenian 12-0. Tuskin nekään tosin on isoimmat, eiköhän joskus aikoinaan punakone/Kanada ole tehnyt 20+ maalia.
 

tsajari

Jäsen
Suosikkijoukkue
Penguins
Jossa yksi pelaaja Kanadalta tienaa enemmän kuin puolet Saksan joukkueesta..
Mä en muista ulkoa, mutta tuolta vaikka Crosbyn yli yhdeksän millin vuosipalkka (ainakin caphit, en muista todellista palkkaa) luulisi olevan isompi kuin koko Saksan joukkueen liksa. En tietenkään tiedä millaisia liksoja saavat toisaalla, mutta isoja tähtiä ei taida kuitenkaan olla.
 

adolf

Jäsen
Suosikkijoukkue
Leijonat & Haminan Palloilijat
Joskus olen sen muistaakseni jostain katsonut että isoimmat MM-kisoissa pelatut lukemat ovat olleet jotain ihan älytöntä tyyliin 40-0. Että ei tässä nyt ihan siihen kuitenkaan taideta läpsytellä.
 

teude

Jäsen
Suosikkijoukkue
Detroit Red Wings/Lions, Jokerit, SaiPa
11-0 olivat lukemat tuolloin. Varmuudella eivät ole isoimmat koska olisikohan ollut 2003 kun Suomi voitti Slovenian 12-0. Tuskin nekään tosin on isoimmat, eiköhän joskus aikoinaan punakone/Kanada ole tehnyt 20+ maalia.
Kanada ainakin on voittanut Tanskan 47-0.
 

oiler99

Jäsen
Suosikkijoukkue
Edmonton Oilers, Raahe-Kiekko, Oulun Kärpät, ManU
Saksan ensimmäinen laukaus koko erässä.
 

Barnes

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tasuno Tasalakki
Mikä on isoin voitto MM-kisoissa?
Sinne on vielä paljon matkaa, Kanada teurasti Tanskan vuoden 1949 MM-kisoissa peräti 47-0. Onhan tämä aika surullista nytkin tämä CAN-GER. Tämä päivä on ollut murskavoittojen päivä, BLR-SVK-pelissä jännitys on onneksi vielä elossa.
 

Mack

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
11-0 olivat lukemat tuolloin. Varmuudella eivät ole isoimmat koska olisikohan ollut 2003 kun Suomi voitti Slovenian 12-0. Tuskin nekään tosin on isoimmat, eiköhän joskus aikoinaan punakone/Kanada ole tehnyt 20+ maalia.

Ja Latviakin silloin 10.

Joo, yksi matsi ei ole yhtä kuin koko MM-kisat. Win the right games etc. etc.
 

adolf

Jäsen
Suosikkijoukkue
Leijonat & Haminan Palloilijat
Kyllä kuitenkin vähän luulen että kanukeilla on sitä ammattiylpeyttä sen verran paljon että viimeistään jo kolmas erä on ihan vain pelkkää neppailua ja vältetään nyt ihan täydellisesti kuitenkin vastustajan nöyryyttäminen.
 

hiitti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Manchester United
Kyllä kuitenkin vähän luulen että kanukeilla on sitä ammattiylpeyttä sen verran paljon että viimeistään jo kolmas erä on ihan vain pelkkää neppailua ja vältetään nyt ihan täydellisesti kuitenkin vastustajan nöyryyttäminen.

Tätä mä en ymmärrä. Täyttä höyryä vaan päälle.
 

IMATION

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pohjoinen, Canes
One up! Siis siiryin eri kanavalle.(BLR-SVK). Näyttää heti kivemmalta. Voi samalla kytätä tulevia vastustajia. (Luoja suojaa meitä Kanadalta...)
 

teude

Jäsen
Suosikkijoukkue
Detroit Red Wings/Lions, Jokerit, SaiPa
Nyt meni tuomiot kyllä ihan vihkoon.
 

Jyyd

Jäsen
Suosikkijoukkue
♠️, Flyers
Giroux alkanut pelaamaan näköjään. T.Ennis ja 8-muna.
 

Barnes

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tasuno Tasalakki
V-Venäjä ylivoimalle ottelussa SVK-BLR.
 

oiler99

Jäsen
Suosikkijoukkue
Edmonton Oilers, Raahe-Kiekko, Oulun Kärpät, ManU
Ennis tekee lukemiksi jo 8-0
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Tila
Viestiketju on suljettu.
Ylös