Leimataan mielummin Hytönen.Teukka Salama pakkaa jo pelikamoja Californiassa?
Onhan tämä tavallaan ollut itse asiassa aika näytöshenkinen ottelu, tanskalle 2 vetoa kohti maalia tokassa, ekassa 4. Eikös Jalonen puhunu että puolustuksen kautta. No eihän tämä mikään mittaru vielä ole, mutta on näitä vaikeampiakin ollut
Tuon parempaa paikkaa ei jääkiekkopelissä maalintekoon saa. Nyt vittu Juhis, tuu pos sieltä, oot kännissä.
Leimataan mielummin Hytönen.
Palola ois tehny.Mun mielestä Ruudun syöttö tuli jalkoihin eikä ollut näin ollen mikään ihanteellinen maalintekotilanne. Olisi tuosta silti joku tehnyt.
Starkov. Siinäpä olisi oivallinen nimi änäritähdelle.
Noita ohjauksia tekee aika harva pelaaja maailmassa. Crosby on yksi niistä. Barkov on toinen.
Ei pysty käsittääkseni leimaan ketään.
"Act like you've been there before" On se kumma kun nöyryys yhdistettynä tappavaan taitoon on ikävä asiaTuuletuksesta päätellen juuri näin.
Jos Palola olisi kisoissa, olisi Suomi voittanut USA:n 6-5 (Palola 5+0) ja johtaisi tätäkin peliä vähintään 8-0 (Palola 5+0).Palola ois tehny.
:D
Älä nyt puutu tähän kun hekumoin ja hypetän meidän tulevaa supertähteä!Mun mielestä noita näkee jokaikisellä änärikierroksella.
Palola tekis joka ottelussa joka paikasta, eli käytännössä vähintään hattutemppu per peli. Varma mestaruus ois ollu, vitun Jalonen.Jos Palola olisi kisoissa, olisi Suomi voittanut USA:n 6-5 (Palola 5+0) ja johtaisi tätäkin peliä vähintään 8-0 (Palola 5+0).
Kai niitäkin siellä muutama oli, mutta ehkä nuo on Lindellistä parhaiten jäänyt mieleen.. Toki vertailukohtana on Sammaltapsa, Uusitalo et kumppanit, mutta hyvin nuo tuntuu näissäkin peleissä maalille löytyvän.Eikös se liigassa heitellyt aika nameja yläpesiä vähän väliä? Tai sitten muistan väärin.
Paskapuhetta. Jos Palola olisi pelannut, olisi Suomi voittanut 6-0, koska Palola.Jos Palola olisi kisoissa, olisi Suomi voittanut USA:n 6-5 (Palola 5+0).