Samaa ihmettelen. Hyvää peliä tämä SVK-VVSuurin osa oikeasti katsoo tuota Kanadan ja Saksan pelleilyä, kun samaan aikaan on 0-0 peli käynnissä?
Suurin osa oikeasti katsoo tuota Kanadan ja Saksan pelleilyä, kun samaan aikaan on 0-0 peli käynnissä?
Suurin osa oikeasti katsoo tuota Kanadan ja Saksan pelleilyä, kun samaan aikaan on 0-0 peli käynnissä?
Tuostahan puhallettiin itse asiassa molemmat.
Lisää pökköä pesään! Miesten peleissä mitään sääliä saa tuntea!
...Ja mikäs maa se Valko-Venäjä edes on? Sellaista varmaan ole olemassakaan.
Selvästi paremman joukkueen pitäisi lopettaa maalien tekeminen ja tehdä pelistä näennäisesti tasaväkisempää ettei yleisö vain lähde kotiin?Kyllä. Yleisöähän maalit kiinnostavat.
No tää on vaan alkusarjapeli. Eräässä marginaalilajissa päätty viime kesänä välieräpeli 7-1...
Aivan samaa olin tulossa itsekin kirjoittamaan. Kai se huilaa, ei tuolla käsittääkseni mitään sellaista ole käynyt että olisi loukkaantunut.Crosbyä ei ole näkynyt pitkään aikaan kentällä. Loukkaantunut vai huiluutetaanko vaan?
Siirryin viimeiseen erään Slovakian peliin ja en ihmettele ollenkaan niitä jotka katsovat vielä Kanadan peliä. Tässä pelissä tuntuu että kukaan ei osaa luistella, laukoa ja kädet ovat muutenkin puisemmat.
Selvästi paremman joukkueen pitäisi lopettaa maalien tekeminen ja tehdä pelistä näennäisesti tasaväkisempää ettei yleisö vain lähde kotiin?
Tuollahan tuo Crosby penkillä näköjään istuu eli tuskin on ripulia tai mitään muutakaan loukkaantumista.Aivan samaa olin tulossa itsekin kirjoittamaan. Kai se huilaa, ei tuolla käsittääkseni mitään sellaista ole käynyt että olisi loukkaantunut.
Voihan sillä olla ripulikin.
Onko täällä muuten paljon saksan faneja? Miltä tuntuu?