Otteluseuranta: MM-kisat 12.kisapäivä 12.5.

  • 169 766
  • 1 507
Tila
Viestiketju on suljettu.

Moto

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Ranska kaventaa ja reilu 11 minuuttia jäljellä. Minun puolestani Itävalta joutaisi putoamaan.
 
Suosikkijoukkue
Suomen suurin ja kaunein
Ainakin Taivaisen mielestä.

En mä ainakaan ymmärtänyt miten noi kähinän jäähyt jaettiin. Siinä oli kaksi paria ja yksi jenkki yrittää tuomarin vastustelusta huolimatta kimppuun samalla kun toinen lyö vieressä slovakkia naamaan. Sitten slovakki selättää tämän pellen ja pelle yrittää vielä sen jälkeen kimppuun ja selätetään uudestaan. Mielestäni ihan aiheellista vähän ihmetellä.
 

Ötökkä

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa, Panthers, Lentävä maalivahti
En mä ainakaan ymmärtänyt miten noi kähinän jäähyt jaettiin. Siinä oli kaksi paria ja yksi jenkki yrittää tuomarin vastustelusta huolimatta kimppuun samalla kun toinen lyö vieressä slovakkia naamaan. Sitten slovakki selättää tämän pellen ja pelle yrittää vielä sen jälkeen kimppuun ja selätetään uudestaan. Mielestäni ihan aiheellista vähän ihmetellä.
Saikohan Slovakia jäähyn "tappelun aloittamisesta"? Mitään muuta en keksi.

Ei ole yhtään enää tuomarien k'sissä tämä peli.

EDIT: On kyllä tyhmää peliä slovakeiltakin...
 

oiler99

Jäsen
Suosikkijoukkue
Edmonton Oilers, Raahe-Kiekko, Oulun Kärpät, ManU
USAlle ainakin yksi jäähy.
 

Loorz15

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin Jokerit | Huuhkajat | Teuvo Teräväinen
Idiootti Panik. Slovakia olisi päässyt ylivoimalle mutta aivan turhaan menee Panik vielä jututtamaan jenkki pelaajaa tilanteen jälkeen.
 
Suosikkijoukkue
Suomen suurin ja kaunein
Nyt sitten lyötiin salomonit pöytään. Tyhmä temppu kyllä mennä muistuttelemaan, mutta harvemmin noista pienistä torikokouksista jäähyjä annetaan.
 

Atthe

Jäsen
Suosikkijoukkue
Espoon Blues
Tuomarit on sysipaskoja, tuon Yhdysvaltalaisen olisi pitänyt saada käytöskymppi vihellyksen jälkeisestä pelaamisesta, tahalleen tähtäsi kiekolla naamaan maassa olevaa pelaajaa jonka oli siihen itse huitonut.
 

Jaws

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, San Jose Sharks, Slovakia, Baltimore Ravens
Kyllä minäkin Pánikina olisin mennyt vähän muistuttamaan, jos joku idiootti lätkäisee kiekon minua kohti vihellyksen jälkeen, kun makaan jäässä.

Ihan sama kun panoksia ei ole. Sietääkin tuo Nelson saada vähän nenilleen.
 

lake79

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Suomi, Pahalampi.
Kyllä minäkin Pánikina olisin mennyt vähän muistuttamaan, jos joku idiootti lätkäisee kiekon minua kohti vihellyksen jälkeen, kun makaan jäässä.

Ihan sama kun panoksia ei ole. Sietääkin tuo Nelson saada vähän nenilleen.
Pelaa tuossa Slovakia kuitenkin "kotipeliä", niin sinällään kunniassa on panosta. Mutta ihan oikein muilutettu kun kaveri lyö tahallaan kiekon päin tilanteen jälkeen.
 

MustatKortit

Jäsen
Suosikkijoukkue
Joel Pohjanpalo ja Aleksi Mustonen
Tällä hetkellä Slovakia on aika vähän kiekossa, siinä mielessä näyttää huonolta. Jo kaksi USA:lle tulossa ollutta jäähyä on onnistuttu sohlaamaan omaan jäähyyn.
 

ämjiijii

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Suomen maajoukkue, Sharks bandwagon 2016
Ai kuinka paljon katsoin viime kaudella suosikkijoukkueeni liigapelejä?
-No sen verran etten edes tiennyt Viedenskyn olevan rightin pelaaja.
 

Bili

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, HIFK, Anaheim
Ranska tasoittaa 2-2een! S.Treille iski tasoitusmaalin.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Tila
Viestiketju on suljettu.
Ylös