Otteluseuranta: MM-kisat 11.kisapäivä 11.5.

  • 98 011
  • 936
Tila
Viestiketju on suljettu.

Hirvonen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara
17:15
Saksa - Itävalta
Suomi - Valko-Venäjä

21:15
Ruotsi - Ranska
Slovenia - Tanska

- Suomi nousisi 3p voitolla tasapisteisiin USAn kanssa lohkon kakkoseksi ohi Venäjän.
- Valko-Venäjä nousisi 3p voitolla Suomen ohi kolmanneksi. Valko-Venäjälle riittää kaksi pistettä pudotuspelipaikan varmistamiseen.
- Ruotsi varmistaisi lohkon kakkospaikan 3p voitolla.
- Itävalta nousisi voitolla pois putoajan paikalta ainakin väliaikasesti
- Ruotsi, Saksa, Slovenia ja Tanska pelaavat alkulohkon viimeiset ottelunsa.
 

sorza

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaPKo,Jokerit,Tamminen,Harri Aholan lounaskaverit
mikä muuten ratkaisee tasapisteissä sijoituksen, maaliero vai keskinäinen peli?

Tuossa on selitetty aika hyvin kokojärjestelmä niin kahden joukkueen kuin kolmen tai useamman ollessa tasapisteissä.

Suomen kokoonpanoa ei taida olla vielä julkistettu missään?
Hieman on alkanut epäilyttämään. että kykeneekö Rinne pelaamaan tänään ja onko muita loukkaantumisia. Yleensä tämä on julkaistu joko edellisenä päivänä tai aamujäiden jälkeen

edit. Samalla hetkellä kokoonpano julkistettiin eli Rinne maaliin ja Louhivaara vaihdettu Hartikaiseen:

Pekka Rinne (Juuse Saros)

Tuomo Ruutu - Petri Kontiola - Leo Komarov
Sami Lepistö - Juuso Hietanen

Jussi Jokinen - Aleksander Barkov - Joonas Donskoi
Anssi Salmela - Esa Lindell

Antti Pihlström - Jarkko Immonen - Teemu Hartikainen
Topi Jaakola - Atte Ohtamaa

Janne Pesonen - Joonas Kemppainen - Juhamatti Aaltonen
Tuukka Mäntylä - Jyrki Jokipakka
 

Snagari

Jäsen
Itse olisin peluuttanut Juusea toisen pelin putkeen nyt ja Rinne takaisin tolppien väliin huomenna Venäjää vastaan. Nyt Peksille tulee 26 h sisään 2 peliä, tietty on tottunut tuohon kuormaan änärissä, mutta kun ottaa huomioon sairastelun ja jo varmistetun jatkoonpääsyn niin olisin päätynyt toisenlaiseen ratkaisuun.
 

sorza

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaPKo,Jokerit,Tamminen,Harri Aholan lounaskaverit
Itse olisin peluuttanut Juusea toisen pelin putkeen nyt ja Rinne takaisin tolppien väliin huomenna Venäjää vastaan. Nyt Peksille tulee 26 h sisään 2 peliä, tietty on tottunut tuohon kuormaan änärissä, mutta kun ottaa huomioon sairastelun ja jo varmistetun jatkoonpääsyn niin olisin päätynyt toisenlaiseen ratkaisuun.

Ihan samaa tässä päivän aikana mielessäni pyörittelin. Tosin mulle on ihan sama milloin Rinne pelaa, kunhan on 100%ssa kunnossa torstaina. Lisäksi yksi asia hämmentää, kun mediassa pelotellaan mahdollisella Prahaan siirtymisellä jo torstaiksi. Minusta se on sama meneekö joukkue sinne keskiviikkona vai perjantaina, kun tarkoitus on kumminkin pelata Prahassa viikonloppuna.
 

Ostoskassi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomen maajoukkueet, Boston Bruins, suomalaiset
Itse olisin peluuttanut Juusea toisen pelin putkeen nyt ja Rinne takaisin tolppien väliin huomenna Venäjää vastaan.

Toisaalta Rinteelle olisi näin tullut todella pitkä väli pelien välillä. Itse olisin valinnut juurikin näin, että Rinne pelaa tänään.
 

Noitarumpu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät
Pelit vaan kovenee ja lähtökohtaisesti Rinne on ykkösmolari meillä ja sillä mennään. Jotenkin rauhoittaa kuitenkin tieto Saroksen tasosta sitä mahdollista seikkaa, että Peksin flunssa voi vielä vaivata ja on heittää tasokas kakkonen peliin.
 

Roger Moore

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kokudo Keikaku, Miljoonamiehistö, Ranska, KuPS
Vittu nää Maikkarin "Täällä Tshekki" -jutut on edelleenkin ihan paskoja. Onneksi sentään Inka oli MM-uutisissa.
 

sorza

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaPKo,Jokerit,Tamminen,Harri Aholan lounaskaverit
Tämäkö oli se sanomista aiheuttava asukokonaisuus?
 

3156155

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Nonni nyt se taas pärähtää käyntiin ja Kemppainen, Donskoi ja Lindell pääsee alistamaan Valko-Venäjää.
 

Barnes

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tasuno Tasalakki
Kontiola ainakin aloitti iloisin mielin tämän matsin.
 

Pavlikovsky

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Calgary Flames sekä Manchester United.
Tyytyväinen saa olla jos leijonien ranteet/sormet ovat ehjät matsin jälkeen, komposiittia tulossa käsille jos matsi ratkeaa jo hyvissä ajoin ja ilmankin.
 

chubster

Jäsen
Mua vittutaa jo nyt Jma:n haluttomuus mennä maalia kohti, kulmaan tai maalintaakse.... Ehkä se kohta mua näpäyttää!
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Tila
Viestiketju on suljettu.
Ylös