Otteluseuranta: MM-kisat 10.kisapäivä 10.5.

• 16 227
  • 193
Tila
Viestiketju on suljettu.

vetoo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Slovakia, Bolts
Eilen Mertsillä oli kaikki slovakit Tomas'eja. Tomas Jurcina, Tomas Sersen...

Itse en valitettavasti pysty katsomaan Slovakia - Venäjä -ottelua. Olen pelkästään tämän ketjun ja IIHF:n otteluseurannan varassa. Vastaavatko laukaisutilaston lukemat (tällä hetkellä RUS 23, SVK 11) kenttätapahtumia?

Atthe

Jäsen
Suosikkijoukkue
Espoon Blues
Bobrovsky torjuu ihan säkällä tuhannen taalan paikan. Näissä ei ole kyll äSlovakialla kauheasti varaa missata!

Atthe

Jäsen
Suosikkijoukkue
Espoon Blues
Itse en valitettavasti pysty katsomaan Slovakia - Venäjä -ottelua. Olen pelkästään tämän ketjun ja IIHF:n otteluseurannan varassa. Vastaavatko laukaisutilaston lukemat (tällä hetkellä RUS 23, SVK 11) kenttätapahtumia?

No pikkuhiljaa on Slovakia saanut pelin kulkemaan eli ei aivan kokonaan, toki Venäjä on kokonaiskuvaa ajatellen ollut kuskin paikalla.

oiler99

Jäsen
Suosikkijoukkue
Edmonton Oilers, Raahe-Kiekko, Oulun Kärpät, ManU
Seguin ampuu tolppaan

Jaws

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, San Jose Sharks, Slovakia, Baltimore Ravens
Vastaavatko laukaisutilaston lukemat (tällä hetkellä RUS 23, SVK 11) kenttätapahtumia?

Kyllä vastaavat. Venäjä vei ensimmäiset puoli tuntia ihan miten tahtoi. Slovakia sai jopa pientä hallintaa toisen erän jälkimmäiselle kympille.

Slovakian maali oli hirveä tuurimaali, Venäjän ihan ansaittu ja hyvin pelattu. Äsken Gáborík sössi sellaisen paikan, ettei toista samanmoista ole turnauksessa tullut.

Slovakia taistelee ihan sinnikkäästi. Välillä tuntuu, että tuomaritkin ovat meitä vastaan. Pari selvää tilannetta jäi viheltämättä.

thnninen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Espoon jääkiekkojoukkue, millä nimellä milloinkin
On tainnut Putin taas ostaa tuomarit, sen verran mielenkiintoista tuo Rus-Svk pelin tuomarointi on.

oiler99

Jäsen
Suosikkijoukkue
Sveitsille väärästä vaihdosta jäähy. Fiala taisi loukkaantua Hamhuisin taklauksesta.

oiler99

Jäsen
Suosikkijoukkue
Eberle pistää maalin edestä 4-1 Kanadalle.

oiler99

Jäsen
Suosikkijoukkue
Eakin tekee 5-1 juuri ennen summerin soimista.

Roger Moore

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kaikki Penan ja Tamin joukkueet, KuPS
Eikö näillä jätkillä ole oikeasti muuta tekemistä kuin lukea Maikkarin muiden työntekijöiden twiittejä ja miettiä mikä on Teemu Niikon suosikkibiisi?

teude

Jäsen
Suosikkijoukkue
Detroit Red Wings/Lions, Jokerit, SaiPa
Studio parempaa viihdettä kuin peli.

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Tila
Viestiketju on suljettu.