Otteluseuranta: MM-kisat 1. kisapäivä 1.5.2015

• 82 347
  • 841
Tila
Viestiketju on suljettu.

Nick Neim

Jäsen
Jagrille tehtiin kunnon kunniakuja ylivoimalla, mutta ei onnistunut ohittamaan Enrothia.

Suosikkijoukkue
4.11., 7.4. ja pyhä henki
Tollefsen-Trygg on vaan tälle tasolle aika brutaali pari, ei auta... Kaipa me on hävitty tää peli.

Suosikkijoukkue
Tyy ny Ole-Kristian pois sieltä. Tulee Puistola mieleen...

Nick Neim

Jäsen
Saatana sentään, Panarin näemmä tehnyt maalin. Mä olen edelleen aika varma, että se kiekko ainakin osui Eratiin siinä Nakladalin vedossa, ja mulla olisi Panarinin kanssa maalintekijävedossa Erat. En sitten ole varma osuiko vielä Eratin jälkeen Jagriin, mutta eipä tuota Erat osumaa ole huomioitu.

Matza187

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
1-3 Rask

olipahan hieno esityö Lindholmilta

teude

Jäsen
Suosikkijoukkue
Detroit Red Wings/Lions, Jokerit, SaiPa
Saatanan tuurihanhet.

Nick Neim

Jäsen
Olipahan upea maali Ruotsilta, kaksi spin-o-ramaa, joskin toinen kiekottomana ja sillä pelasi itsensä pakilta vapaaksi.

oiler99

Jäsen
Suosikkijoukkue
Edmonton Oilers, Raahe-Kiekko, Oulun Kärpät, ManU
Siinä vietiin tsekkipuolustusta huolella.

Suosikkijoukkue
#17 & #29
Saatana sentään, Panarin näemmä tehnyt maalin. Mä olen edelleen aika varma, että se kiekko ainakin osui Eratiin siinä Nakladalin vedossa, ja mulla olisi Panarinin kanssa maalintekijävedossa Erat. En sitten ole varma osuiko vielä Eratin jälkeen Jagriin, mutta eipä tuota Erat osumaa ole huomioitu.
Heh, täältä taas löytyy Shipachovin maalin lisäksi myös Voracekin maali, eli samaa ottelua taidetaan jännätä tällä hetkellä. Toivotaan jommankumman voittoa ;)

Mitä ensimmäisen erän katselin Venäjä - Norja ottelua niin on tuo CKA-ketju huippukunnossa edelleen. Ei paljoa paina. Sama pätee #17

Suosikkijoukkue

Nick Neim

Jäsen
Kyllä se selvästi osui Jagrin mailaan ja hänelle se maali onkin ansaitusti merkattu.

Ehkä näin, mutta Eratille kuuluisi syöttöpiste kun se kiekko mielestäni myös Eratiin siinä matkalla osui.

Tärkeitä pisteitä jää muuten saamatta leijonapörssissä!

Matza187

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
vieläkö tulee peli?

Hertl yv:llä 2-3:een, vaikka Voracek edellisessä vaihdossa teki kaikkensa, jotta Ruotsi tekisi av-maalin

oiler99

Jäsen
Suosikkijoukkue
Edmonton Oilers, Raahe-Kiekko, Oulun Kärpät, ManU
Voracek on kyllä ollut melko yössä, vaikka tuohon maaliin syöttöpisteen saikin

Ja samalla Hertl kaventaa tilanteeksi 3-2.

teude

Jäsen
Suosikkijoukkue
Detroit Red Wings/Lions, Jokerit, SaiPa
Meneehän se!

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Tila
Viestiketju on suljettu.