Mainos

Otteluseuranta: MM-kisat 1. kisapäivä 1.5.2015

• 82 375
  • 841
Tila
Viestiketju on suljettu.

Beergenheim20

Jäsen
Suosikkijoukkue
NHL, Jokerit, OJ
Donskoille kyllä suosittelisin paria kautta jokereissa tai muussa khl jengissä. Ei tälläsillä esityksillä pärjätä edes ahllässä, saati nhllän puolella

Grainger

Jäsen
Suosikkijoukkue
La Decimoquinta
Pekka Rinne on ihana.

T. Grainger

Ei ole, Carey Price on.

Neljäs meni sitten kokonaan Rinteen piikkiin. Joukkue on epäonnistunut totaalisesti, sillä en keksi yhtään pelaajaa, joka olisi pelannut tänään hyvin. Ihan turha noita Rinteen otteitakaan on minkään aikaeron piikkiin pistää, sillä harvemmin jetlag on pahimmillaan heti, kun saapuu uuden aikaeron piiriin. Se vain pahenee tästä.

hemmo_1973

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Onpahan Yhdysvalloilla hyvin luisteleva joukkue - mikähän noilla Suomen puolustajilla oikein on, aivan järkyttäviä väärinpelaamisia tuolla oman maalin edessä.

Olkku

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomen mestarit 20-21
Kaikki maalit olisivat olleet otettavissa. Rinteellä ei pysy tänään paketti kasassa.

Tätä olen myös sanonut, en tyrmännyt Rinteen hyvyyttä. Kuten tiedät, täällä ei saa sanoa mielipidettään meneillään olevasta ottelusta, kato muuten ei ymmärrä kiekosta mitään. Vezina ehdokas ja kaikkea. Silti olen kanssasi samaa mieltä, Pekka on tänään ollut luokattoman huono.

Squit

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK ja KaMa
USA:n luisteleva joukkue on vain liian kova Suomelle. Vaikka nytkin on ihan jamajengi. Simppelia nopeeta regointilatkaa ja suomi ottaa pataan. Viidesta viime kohtaamisesta USA voittanut 4.

Naamavelli

Jäsen
Suosikkijoukkue
NHL
Tulee kyllä aika rumaa jälkeä, kun tuo puolustus kohtaa jonkun Venäjän tai Kanadan hyökkäyksen.

Tämä lause tullut joka vuosi alkusarjan ensimmäisen kolmen pelin aikana siitä saakka kun jatkoaika.com keksittiin. Joka ikinen vuosi.

En löytänyt tätä kommenttia vielä aiemmin tästä seurantaketjusta, mutta nyt se sitten tuli.

Trimmer

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Rinteen piikkiin 2, K.Jalonen voi suksia vittuun, pystysuunnana kiekkoa tolla materiaalilla, ei hyvää päivää. Kikkoja hiotaan 6 peliä, jenkit tulee, pelaa yhen harjoituspelin ja kairaa kuivana kakkoseen...

Grainger

Jäsen
Suosikkijoukkue
La Decimoquinta
Kolmannessa maalissa Rinne tyytyi jäämään maskin taakse, olisi pitänyt olla aktiivisempi.

Sitten, kun lähtee kurkkimaan toiselta puolelta, tulee veto etuyläkulmaan ja kansa Jatkoajassa huutaa, että miksi katsot väärältä puolelta? Suomalainen maalivahti ei vaan voi onnistua arvokisoissa, ei koskaan. Ja minä en ole Pekka Rinteen fanipoika, keväällä jouduin etsimään hänestä huonoja puolia, kun Vezina-taisto oli kiivaimmillaan.

Suomi on ollut tänään todella paska. Mutta Kojon valintoja ei saa kritisoida, tämä joukkue on materiaaliltaan hyvä. Ristolainen, Huhtala, Osala ja Palola eivät toisi mitään Louhivaaran, Mäntylän ja kumppanien sijaan.

Miten mulla on sellainen fiilis, että nää ihan samat kitinät Suomen paskasta maalivahdista sai lukea viime kevään MM-kisojen alussa, kun meillä oli maalissa Pekka Rinne, ja olympialaisten avausottelussa, jossa Tuukka Rask päästi Itävaltaa vastaan neljä maalia.

Siellä on Suomella Vezina-finalisti tämän turnauksen ykkösveskarina, ja siitä kannattaa olla kiitollinen, vaikka toi viimeisin USA:n maali meni tänään helposti.

Blöö

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kiekko-Espoo, Blues, Kiekko-Espoo
"Fiksua Jaloselta antaa Rinteen itse päättää pelaako"- Tami. No ei ole, kaikki maalivahdit haluavat aina pelata. Vaikka olisi jalka poikki ja 43 astetta kuumetta. Siksi siellä on valmentajat, että ne päättää.
Toisaalta yksi maali tehtynä, että on tää perseelleen mennyt aika laajalla rintamalla. Olisiko nyt kuitenkin erilainen draaman kaari? Yleensä on loistettu alkusarjassa, josko nyt loppupeleissä?

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Tila
Viestiketju on suljettu.