Jaa, että ihan finaalimatsi tulossa. Tuskin jaksan katsoa, olen nimittäin täysin koukussa uuteen harrastukseeni: megapitkien dominonappulajonojen kokoamiseen. Kun olen kasannut nappulat peräkkäin jonoon, kaadan ensimmäisen nappulan, jolloin koko rivi kaatuu. Nykyinen ennätykseni on 150 metriä, olen menossa huomenna Espan puistoon kokeilemaan 750-metristä dominoriviä, siellä ei pitäisi noin päiväsaikaan olla paljon porukaa. Lääkärini kehoitti minua muutenkin välttämään sankkoja ihmisjoukkoja (poden sosiaalista fobiaa), joten Espa lienee oikea paikka kokeelleni. Minulla on muuten myös erittäin harvinaislaatuinen heroismifobia. Tämä tarkoittaa sitä, että jos kuulen sanan "sankari", saatan menettää malttini ja paloitella kaikki lähelläni olevat ihmiset Fiskarsin kirveelläni.
Ehkä kuitenkin tallennan tuon ottelun Beta-videolleni. Veikkaan muuten, että 20 vuoden kuluttua Beta-videot ovat kova sana. Samoin veikkaan, että Internet lopetetaan tarpeettomana, ja että Olof Palmen murha ratkaistaan kahden vuoden sisällä ja että Bogart&Co on ensimmäinen kansainvälisen läpimurron tekevä suomalaisbändi.