Niiimpä…… Todella harmi. Mitenköhän tähänkin Ketterä reagoi? Ei ole Auvista heitteille varaa heitää niinkuin Jokerit muhahahaa. Onneksi Ketterällä on Roos, joten veskatilanteeseen Ketterä ei loppujen lopuksi kaadu.Auvinen haroi tyhjää. Tuttua viime kaudella Jokereista.
Miulle riiitti myös. On väsynyttä.Kauankohan tätä paskaa jaksaa katsella..
Järkevämpää olisi katsoa maikkarilta Taalasmaan Karia.Miulle riiitti myös. On väsynyttä.
Tässä naurahdin. Mutta totuuksia latelet.Järkevämpää olisi katsoa maikkarilta Taalasmaan Karia.
Vieläkö tuosta pitää videoita katsoa? ***** ulos suoraan!Ja sitten keppiä Dvorakin naamariin.
Mitä tuossa oli? Vaikka livenä olen, niin sivusilmällä näytti, että pidempi pelaaja taklaa vastustajaa, jolla huomattava pituusero. Toki jos osui päähän, kuten taisi osua, niin ulos vaan.
Tuossa oli poikittainen maila naamaan. Ei tuossa mitään taklausta ollut.Mitä tuossa oli? Vaikka livenä olen, niin sivusilmällä näytti, että pidempi pelaaja taklaa vastustajaa, jolla huomattava pituusero. Toki jos osui päähän, kuten taisi osua, niin ulos vaan.
Täällä paskahallissa ei siis näy uusintoja, vaikka on screeni...
Mitä tuossa oli? Vaikka livenä olen, niin sivusilmällä näytti, että pidempi pelaaja taklaa vastustajaa, jolla huomattava pituusero. Toki jos osui päähän, kuten taisi osua, niin ulos vaan.
Täällä paskahallissa ei siis näy uusintoja, vaikka on screeni...
Nyt taitaa olla luetun ymmärtämisessä vikaa ja pahasti. Ei siinä.Poikittaisella naamaan. Voihan tuon toki toisinkin nähdä. Vaatii kyllä jo pahemman sortin likinäköisyyttä tai vajavaista ymmärrystä, mikäli tuon saa vain taklaukseksi.