Markkula onneksi on kentällä taas törkeän teloitusyrityksen jälkeen.
Ei tainnut hylky siitä johtua vaan siitä että veskarin maila sotkeentu sinne ketterän pelaajan jalkoihin.Edit. Eikä Niko-Petteri näe vieläkään, noin kymmenennestäkään uusinnasta, että se oli puolustajan maila, joka saattoi osua maalivahtiin.
Onko se sitten syy maalin hylkäämiseen, jos maalivahti itse töhöilee mailan sinne? Minun mielestäni ei.Ei tainnut hylky siitä johtua vaan siitä että veskarin maila sotkeentu sinne ketterän pelaajan jalkoihin.
Minunkaan mielestä tuossa tilanteessa ei, mutta tuomareiden mielestä kyllä. Hyvinhän nuo tuomarit veti vihkoon koko 60min, niin eipä tuo sinänsä suuresti yllätä.Onko se sitten syy maalin hylkäämiseen, jos maalivahti itse töhöilee mailan sinne? Minun mielestäni ei.
Itse en ehtinyt nähdä kuin viimeisen erän, oman pelivuoron takia, mutta "lohduttavaa" kuulla, että seeprat olivat koko pelin ajan ihan yhtä kujalla kuin ottelun lopussa.Minunkaan mielestä tuossa tilanteessa ei, mutta tuomareiden mielestä kyllä. Hyvinhän nuo tuomarit veti vihkoon koko 60min, niin eipä tuo sinänsä suuresti yllätä.
Olihan se hyvä, puhdas päähän osunut taklaus. Mutta ei se, ainakaan minua, yllättänyt, että seeproilta se meni kokonaan ohi. Se taitaa kuulua suomalaisen tuomarin tyyppi"vikoihin", että päähän osuneita/kohdistuneita ei nähdä/noteerata. Sarjatasosta riippumatta.Siis millä hellvetillä tuo Ruotsi ostaa tuota ylivoima aikaa, ei pien ihminen vaan ymmärrä. Joukkueen puukätisin hyökkääjä.
Mitä jäi erästä mieleen, no Taskulan päähän kohdistunut, ilmeisesti oli hyvä taklaus, no etiäpäin.
Heh, tuli mieleen kun ei liikettä ylöspäin niin ok.Olihan se hyvä, puhdas päähän osunut taklaus. Mutta ei se, ainakaan minua, yllättänyt, että seeproilta se meni kokonaan ohi. Se taitaa kuulua suomalaisen tuomarin tyyppi"vikoihin", että päähän osuneita/kohdistuneita ei nähdä/noteerata. Sarjatasosta riippumatta.
Sehän menisi tuomareilla jo ydinfysiikan tasolle, jos tuollaisia liikkeen suuntia pitäisi vielä ymmärtää seurata.Heh, tuli mieleen kun ei liikettä ylöspäin niin ok.
Ei kannata, sillä se kostautuu välittömästi. Kovaa pitäs pelata mut puhtaasti.En mitään loukkaantumisia todellakaan haluaisi, mutta kannattaisiko Ketterän kokeilla samanlaisia tööttejä, tai ehkäpä ei, koska ne varmaan seeprat, vastoin kaikkia olettamuksia, sitten näkevätkin.