Otteluseuranta Mestis (kausi 2024–2025)

• 58 957
  • 1 185

jmexel

Jäsen
Suosikkijoukkue
Roki,
Voittajasta ei ole tänäänkään ollut epäselvyyttä mutta tuollaiset saa verenpaineen 250/150. Ja Markkula siellä painaa ylivoimaa kun Säteri totesi sen jo kuolleeksi.

Huono pakki

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Ketterä
Mitä tarkastamista tuossa Ketterän maalissa oikein on?

Edit. Ei hyväksytty. Mitä ....... Kokkolassa oikein tapahtuu? Täysin päivän selvä maali. Ei edes Kokkolan kotiselostaja ymmärrä tuomiota.

Edit. Niko-Petteri se oli PUOLUSTAJAN maila, joka siellä maalivahdin varusteissa oli. Saatanan sokea.

Viimeksi muokattu:

Huono pakki

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Ketterä
Ja näin tuomari pelaa kolme pistettä Hermekselle. Vittu mitä tolloja raitapaitoihin oikein päästetään.

Eikö näihin hommiin ole enää mitään pääsyvaatimuksia? Riittää että lähipubista joku kaljaveikko saa raitapaidan päällensä.

Edit. Eikä Niko-Petteri näe vieläkään, noin kymmenennestäkään uusinnasta, että se oli puolustajan maila, joka osui/saattoi osua maalivahtiin, ei Ketterän pelaajan.

Viimeksi muokattu:

Huono pakki

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Ketterä
Ei tainnut hylky siitä johtua vaan siitä että veskarin maila sotkeentu sinne ketterän pelaajan jalkoihin.
Onko se sitten syy maalin hylkäämiseen, jos maalivahti itse töhöilee mailan sinne? Minun mielestäni ei.

Huono pakki

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Ketterä
Minunkaan mielestä tuossa tilanteessa ei, mutta tuomareiden mielestä kyllä. Hyvinhän nuo tuomarit veti vihkoon koko 60min, niin eipä tuo sinänsä suuresti yllätä.
Itse en ehtinyt nähdä kuin viimeisen erän, oman pelivuoron takia, mutta "lohduttavaa" kuulla, että seeprat olivat koko pelin ajan ihan yhtä kujalla kuin ottelun lopussa.

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy