Markkula onneksi on kentällä taas törkeän teloitusyrityksen jälkeen.
Ei tainnut hylky siitä johtua vaan siitä että veskarin maila sotkeentu sinne ketterän pelaajan jalkoihin.Edit. Eikä Niko-Petteri näe vieläkään, noin kymmenennestäkään uusinnasta, että se oli puolustajan maila, joka saattoi osua maalivahtiin.
Onko se sitten syy maalin hylkäämiseen, jos maalivahti itse töhöilee mailan sinne? Minun mielestäni ei.Ei tainnut hylky siitä johtua vaan siitä että veskarin maila sotkeentu sinne ketterän pelaajan jalkoihin.
Minunkaan mielestä tuossa tilanteessa ei, mutta tuomareiden mielestä kyllä. Hyvinhän nuo tuomarit veti vihkoon koko 60min, niin eipä tuo sinänsä suuresti yllätä.Onko se sitten syy maalin hylkäämiseen, jos maalivahti itse töhöilee mailan sinne? Minun mielestäni ei.
Itse en ehtinyt nähdä kuin viimeisen erän, oman pelivuoron takia, mutta "lohduttavaa" kuulla, että seeprat olivat koko pelin ajan ihan yhtä kujalla kuin ottelun lopussa.Minunkaan mielestä tuossa tilanteessa ei, mutta tuomareiden mielestä kyllä. Hyvinhän nuo tuomarit veti vihkoon koko 60min, niin eipä tuo sinänsä suuresti yllätä.