Otteluseuranta Mestis (kausi 2023–2024)

  • 273 732
  • 7 959

boerje

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kiekko-Espoo, Tampereen Ilves
Espoossa tasan 2-2. Tarvittaisiin pari kolme Tuomaalaa lisää. Vaihdossa saisi ainakin Paasovaaran. Ei palautusoikeutta.
 

Varis

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, KiVa, EK65
Vertasella oli vartin verran aikaa syöttää ja Lembergillä vielä enemmän aikaa laittaa tyhjiin. :D Ei kai tuota voi hylätä.
 

cheap_shot

Jäsen
Suosikkijoukkue
Blackhawks, Jokerit, KäPa, Liverpool
Joo'o, tänään taitaa mennä "kymppi täyteen". Ja jinxataan nyt kauden ensimmäinen nollapelikin tässä samalla :)
 

otus

Jäsen
Suosikkijoukkue
لօҟҽɾìէ
Miten voi kestää täysin selvän maalin tarkistus noin kauan? Jos siinä jotain kontaktia oli niin alueen ulkopuolella ja vastustajan avustuksella.
 

thnninen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Espoon jääkiekkojoukkue, millä nimellä milloinkin
Tuudittautuiko RoKi eilen siihen ettei tarvii puolustaa kun vastustaja ei kuitenkaan tee maaleja?
 

boerje

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kiekko-Espoo, Tampereen Ilves
Miten voi kestää täysin selvän maalin tarkistus noin kauan? Jos siinä jotain kontaktia oli niin alueen ulkopuolella ja vastustajan avustuksella.
Ketä edes tuossa tilanteessa kiinnostaa, peli ratkesi jo ensimmäisen erän alkupuolella.

Kiekko keskelle, ja pelikello käyntiin.
 

Juhaht

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kiekko-Espoo
Aina vaarallinen 0-9 johto Jokereilla
"Worst lead in hockey" erästä Mestis-selostajaa lainatakseni.

Kiekko-Espoolla paljon parannettavaa, todella tahmeaa jälleen kerran.
 

SatanicBunny

Jäsen
Suosikkijoukkue
Narrin paluu
Tässä erätauolla täytyy sen verran sanoa kun itse pelistä on turha vääntää sen kummepaa analyysia, että mä oon ollu läpi kauden positiivisesti yllättynyt Mestis-selostajien tasosta. Ottaen huomioon että valtaosa näistä on varmasti ns. 'oman kylän poikia' niin puolueettomuus ja kyky katsella peliä objektiivisesti ja jopa jakaa vastapuolelle arvostusta on tosi hyvällä tasolla.

0-9 tilanteessa fanina itellä ois auennut kossupullo jo puol erää sit ja selostus ois tasoa 'Jutila lentokentällä', mutta äijä vetää ammattitaidolla ja samalla asenteella eteenpäin vaikka tän täytyy tuntua siltä kun selostais hidastettua junakolaria. Lakki, päästä.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös