No olihan tuo melkoinen sylkäisy Auviselta.Oma pakki potkii kiekon maaliin. "VITUN AUVINEN!"
Niin, olihan tuossa neljännessä maalissa aivan helvetinmoinen maski, eiku...Kaksi melkoista kimmoketta ja ohjauspomppua putkeen. Ei noita mitenkään saa veskarin piikkiin.
Mestiksessä ei paitsioita voi tarkastaa videolta.Joko mä en ymmärrä jääkiekosta mitään, mutta toi Tenhovuoren maali oli paitsio. Ei tarkasteltu edes videolta. :D
Aikaa ainakin on vaikka kuinka. Jos tuo nyt herättäisi porukan.Vieläkö herätään taistelemaan?
No en siitä Vertasta syyttäisi, kun pakit lähti yht aikaa vaihtoon ja eikös hän sieltä vaihdosta tullut.Maalia ennen omassa päässä kahdella nollaa vastaan ja yllättäen Vertanen kentällä.
Tarvitaan sitä samaa mikä herätti Hokkin toisen kannattajan.Aikaa ainakin on vaikka kuinka. Jos tuo nyt herättäisi porukan.
Samaan kastiin Hännisen kanssa. Hänninen ei sentään ota tyhmiä jäähyjä, mutta kummankaan pelissä ei tapahdu yhtään mitään.Fagerström on kyllä huonoin jääkiekkoilija, jonka olen miesmuistiin nähnyt.
Vaikea olla tästä eri mieltä, vaikka Hänninen on jopa 2 tehopistettä tällä kaudella saanut jotenkin itselleen merkattua.Samaan kastiin Hännisen kanssa. Hänninen ei sentään ota tyhmiä jäähyjä, mutta kummankaan pelissä ei tapahdu yhtään mitään.
Ihmettelen miten on saanut sopimuksen Jokereihin. Samaa voi toki sanoa myös Sirkiästä.Fagerström on kyllä huonoin jääkiekkoilija, jonka olen miesmuistiin nähnyt.