Airik! :D
No?
Airik! :D
Eiköhän Ruotsikin löydy kentälle. Olihan taas toi Kallionkielen haastattelu sellainen suoritus. Erätauko haastatteluissa kysymyksiä Puolan liigasta ja Pohjois-Amerikasta. Liitty niin paljon tähän peliin.Utriainen oli ekassa erässä kaksi kertaa jäällä.
Ihme kyllä ettei Ruotsia näkynyt
Tount vörii.Meinaa mennä jännäksi
Hitto tämä Niko-Joonas on raskasta kuunneltavaaParempi tuo Airik on kuin Kokkolan itselle naureskelija ja kesken matsin jotain hemmetin twitter-viestejä selaileva Niko-Joonas. Airik sentään selostaa itse peliä virheistä huolimatta eikä keskity kaikkeen muuhun epäolennaiseen.
Tuskin, mutta Ketterä tais parantaa aika reilusti. Kova jengi kertakaikkiaan.Ketterä vie peliä nyt ihan täysin. Väsyikö Espoo ensinmäiseen erään?
Ihan isät vs pojat tällähetkellä. Maalia pyytää.Ketterä vie peliä nyt ihan täysin. Väsyikö Espoo ensinmäiseen erään?
Mä kyllä sanon, että kyllä aika väsyneeltä meidän jengi näyttää. Ketterä toki myös paransi.Tuskin, mutta Ketterä tais parantaa aika reilusti. Kova jengi kertakaikkiaan.
Joo. Ehkä se pointti oli enemmän, että pelin nopeus näyttää riippuvan Ketterän temposta, ei meidän.Mä kyllä sanon, että kyllä aika väsyneeltä meidän jengi näyttää. Ketterä toki myös paransi.