Ristimollo
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- Kiekko-Espoo
Onnea ketterä, olitte tehokkaampia. Espoo vei Ketterä teki maalit.
Mitenkäs Kiekko-Espoo nyt noin?Mitenkäs Jokerit nyt noin?
Ei jumalauta miten katkera tappio.
Uskaltaisin väittää, että maanantaina on vielä isompi peli on huomisen lopputulos mikä tahansa. Mä myös uskaltaisin väittää, että kun Ketterää on kannattanut niin ihan hirveän montaa katkeraa hetkeä ei oo mahtunut viimeseen 5 vuoteen :)Kiva saada sitä tunnetta välillä sinnekin päin. Viime kevät oli vahvasti mielessä Kivelän tasoittaessa, tällä kertaa myö mentiin taas edelle. Ei tämä sarja vielä ole ohi, mutta huomenna on suurin peli.
Pirun ännä oli livahtanut automaattisen tekstisyötön ansiosta, huomenna on SUURI peli. Siitä 3-0 ja alkaa olla Espoolla aika tukala paikka. 2-1 ja sarja alkaa lähes alusta maanantaina. Upeita tunteita nämä molemmat jengit tarjoaa. Ja yksikin katkera hetki on liikaa :DUskaltaisin väittää, että maanantaina on vielä isompi peli on huomisen lopputulos mikä tahansa. Mä myös uskaltaisin väittää, että kun Ketterää on kannattanut niin ihan hirveän montaa katkeraa hetkeä ei oo mahtunut viimeseen 5 vuoteen :)
Nyt tuli erotuomari Nevalta varsinainen salomonin tuomio, molemmille kakkonen. Itse en olisi antanut kummallekaan
Toivottavasti Hietsussa ei ole liian kosteaa.Mitenkäs Kiekko-Espoo nyt noin?
Ok. Meni vain itseltä ohi, vaikka olen paikallaIhan oikein, kato tuota Sandvikin kuolemaa. Oksettaa
Pitääkö olla huolissaan, Airik Hodgen selostus ei vituta enää..
Paskimmillaankin Kisapuistossa SaiPan kannatus on kyllä, kuin jostain eurooppalaiselta jalkapallostadionilta verrattuna Ketterän peliin. Hämmentävän hiljaista aina.Vähemmän yllättäen Espoon Kiekkokannattajilla Lappeenranta hallussa. Ketterä vuodesta toiseen kärkijengi, mutta ketään ei kiinnosta?
Eikä ollut ensimmäinen kerta tässä sarjassa, kun Kivelä oli katollaan ihan olemattomasta kontaktista.Espoo aivan purjeessa ja sitten kevyt jäähy Ketterälle.
Kaveri kyyryssä laitaan. Päähän osuu kyllä, mutta pää on alhaalla.Päähän vetää ketterän juntti