Tuto aivan purjeissa odotetusti.
Joo. Onkohan meiän Monni funtsinu ollenkaan, että sen kovan luistelun ja yrityksen pitäisi olla edes jonkinlaista viisikkopelaamistakin. Helvetinmoista säntäilyä joka suuntaan.Peli ei ole muuttunut viikon aikana mihinkään. KeuPa:lla taisi olla 4 läpiajoakin.
Pelistä toiseen mitä älyttömimpiä ratkaisuja. Ei tästä ykkösmieheksi ole. Toimistolla ostohousut jalkaan.Yllättyneet seisomaan, kellossa 3 sekunttia ni kiekko katsomoo
Pitihän se arvata että Airik Hodge on selostamassa. Paavo Noposen tyyliin.Sytyn myös täysin. Loistava tuulahdus menneestä ja pelkällä hyvällä! Artikulaatiosta saisi moni puhetyöläinen ottaa oppia.
Ja Tuton maalipaikat käytännös: 0Peli ei ole muuttunut viikon aikana mihinkään. KeuPa:lla taisi olla 4 läpiajoakin.
On ollut 3 turneeta per kausi. Toimiston pojat itse pyytäneet että säästetään kuluissa. Liitto tosin mätkäs neljä reissua tälle kaudelle.Mun mielestä on ihan järjetöntä tuo RoKin kolme peliä kolmeen päivään. Onko näin ollut aiemmillakin kausilla?
Ei siinä, että Jokeritkaan tätä varsinaisesti käyttäisi hyväkseen ainakaan vielä.
Monta harhasyöttöä omalla puolustusalueella suoraan keupalaisen lapaan.Joo. Onkohan meiän Monni funtsinu ollenkaan, että sen kovan luistelun ja yrityksen pitäisi olla edes jonkinlaista viisikkopelaamistakin. Helvetinmoista säntäilyä joka suuntaan.
Selvä homma. Ei käy kyllä pelaajia kateeksi tuommoinen rypistys, kun palautumisaika on hyvin minimaalista.On ollut 3 turneeta per kausi. Toimiston pojat itse pyytäneet että säästetään kuluissa. Liitto tosin mätkäs neljä reissua tälle kaudelle.
Kiitos. Kaunis maaliNyt sitten 2-1 heti tähän ja siitä rakentelemaan murskavoittoa.