Otteluseuranta Mestis (kausi 2023–2024)

  • 284 604
  • 7 959

Giroux

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin Jokerit, Philadelphia Flyers
Mun mielestä on ihan järjetöntä tuo RoKin kolme peliä kolmeen päivään. Onko näin ollut aiemmillakin kausilla?

Ei siinä, että Jokeritkaan tätä varsinaisesti käyttäisi hyväkseen ainakaan vielä.
 

Dynamo_FIN

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ketterä
K-Vantaa - Ketterä pelissä voidaan erätauolla vaihtaa jakoja.
 

Flyingbird

Jäsen
Suosikkijoukkue
TUTO Hockey, Mestis, SJS
Peli ei ole muuttunut viikon aikana mihinkään. KeuPa:lla taisi olla 4 läpiajoakin.
Joo. Onkohan meiän Monni funtsinu ollenkaan, että sen kovan luistelun ja yrityksen pitäisi olla edes jonkinlaista viisikkopelaamistakin. Helvetinmoista säntäilyä joka suuntaan.
 

Swindon

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Toivottavasti tämä selostaja, Airik Hodge selostaa useinkin Jokereiden pelejä. Hyvää vaihtelua näihin nuoriin kirkujiin mitä yleensä kuullut.
 

LapinHullu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kaikki Mestiksen ei-farmijoukkueet
Mun mielestä on ihan järjetöntä tuo RoKin kolme peliä kolmeen päivään. Onko näin ollut aiemmillakin kausilla?

Ei siinä, että Jokeritkaan tätä varsinaisesti käyttäisi hyväkseen ainakaan vielä.
On ollut 3 turneeta per kausi. Toimiston pojat itse pyytäneet että säästetään kuluissa. Liitto tosin mätkäs neljä reissua tälle kaudelle.
 

Valle

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin Jokerit. SJK.
Erikoinen selostaja Jokereiden pelissä. En siis tarkoita, että huono. Siedettävä. Välillä sekoilee nimissä.
 

Giroux

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin Jokerit, Philadelphia Flyers
On ollut 3 turneeta per kausi. Toimiston pojat itse pyytäneet että säästetään kuluissa. Liitto tosin mätkäs neljä reissua tälle kaudelle.
Selvä homma. Ei käy kyllä pelaajia kateeksi tuommoinen rypistys, kun palautumisaika on hyvin minimaalista.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös