Taisi olla Henritius!Sieltä se Oksanen ratkaisi :D
Joo silmä käteen. Näytti tuuletuksesta päätellen, että olisi ollut Oksanen.Taisi olla Henritius!
Hyvää pelisilmää Määtältä. Oksanen ja Seppälä tänään kuumimmat jokerit ja ansaitusti saivat tuon ylivoiman aloittaa.Olin itkemässä, että miksi siellä ei ole Lemberg ja Forslund yvllä, mutta voittohan sieltä tuli.
Taitaa vastassa olla kuitenkin rovaniemeläiset.Turhaan menetettiin 1 piste, mutta toisinpäin ajateltuna: vain yhdessä matsissa jääty täysin pisteitä, ja sarjataulukon sija 2. tässä vaiheessa ei ole huono.
Huomenna vantaalaisilta täydet 3 pojoa niin viikko on ihan kiitettävällä tasolla.
Joo Oksanen oli ihan ehdoton tuohon jatkoille. Henritiuksen tilalle olisin jommankumman ottanut, mutta kukapa sen voittomaalin painoi. Ehkäpä tässä taas nähdään syy miksi olen kaljaa kittaava fani enkä rahaa valmentajana saa.Hyvää pelisilmää Määtältä. Oksanen ja Seppälä tänään kuumimmat jokerit ja ansaitusti saivat tuon ylivoiman aloittaa.
Hups joo olin liian edellä otteluohjelmassa, kiitos korjauksesta.Taitaa vastassa olla kuitenkin rovaniemeläiset.
Nykäskylässä enemmän katsojia kun Espoossa
Oma lemppari :D, basisti mielikuvasta pisteetEi prkl mikä selostaja