Joutuvat pelaamaan ilman katsojia, kun Koovee Ultras-ryhmä riehui edellisessä kotipelissä.Eletäänkö Tampereella vielä korona-aikaa vai miksi pelataan tyhjille katsomoille?
Eikös siellä ole Kooveen peleissä tyyliin yksi katsomolohko aina käytössä, ja sekin lohko on samalla sivulla mistä kamera kuvaa? Tosin on tuolla porukkaa näköjään päädyssäkin. Osa jopa ilman paitaa.Eletäänkö Tampereella vielä korona-aikaa vai miksi pelataan tyhjille katsomoille?
KooVee Ultras!?!?Joutuvat pelaamaan ilman katsojia, kun Koovee Ultras-ryhmä riehui edellisessä kotipelissä.
Jossain oli juttua tästä että KooVeella oli alkukaudesta varsinkin vaikeuksia löytää fiilistä pelaamiseen , että syttyvät paremmin vieraissa ja ymmärrän täysin.Siellä saattaa olla mukava pelata typötyhjässä Hakametässä ja ohan siinä kontrastia täyteen Outokumpuun.
Taisit langeta miinaan, yhtä tyhjiltä nuo Hakametsän katsomot on näyttäny jokaisessa pelissä mitä olen tällä kaudella katsonut.KooVee
KooVee Ultras!?!?
Ultras
Anna mun kaikki kestää.
Oliko kommandopipot ja kaikkea? Kenen kanssa ne riehui? Itsekseen vai oliko sovittu treffit jonkun toisen valopää-ryhmittymän kanssa?
Tää kiinnostaa vilpittömästi ilmiönä.
Vaikkakin tää ultras-kuvio on ihan super naurettavaa pullistelua ja perseilyä, niin ensireaktiona itsellä aina repeäminen. Ja ajatus, "eikä, ei taas, mistä näitä urpoja löytyy."
Voi olla. En ole Kooveen kotipelejä seuraillut, niin olkoon se syynä huonoon sarkasmin ymmärrykseen.Taisit langeta miinaan, yhtä tyhjiltä nuo Hakametsän katsomot on näyttäny jokaisessa pelissä mitä olen tällä kaudella katsonut.