Pojasta se polvi paranee.Meni nuuska henkeen kun poika tuumas tuossa ekan erän jälkeen että minä tykkään tuosta Ketterästä.
= tykkäätte molemmat nyt Ketterästä. Hienoa, arvostan!Keskusteltiin sitten lauteilla selväksi asiat, nyt ollaan samalla tiellä.
Kakkos erä jäi välistä. Meni nuuska henkeen kun poika tuumas tuossa ekan erän jälkeen että minä tykkään tuosta Ketterästä.
Niin onkai ne varmaan nuo kaks kevättä jättänyt lapsiinkiin jonku vaurion. Pihapeliä pelattaessa tulee aina että "oo sinä Ketterä niin minä oon Loki"Joo täällä on poika sanonut, että ketterä on ihan ylivoimainen. Ei oo kuulemma reilua.
Toden näköisesti Räpsän syytä tämäkin tappio, vaikka ei hetkeen ole Kajaanissa näkynyt?Räpsää tuonne Hokin penkin taakse kaipaisi ilveilemään..
Veikkauskin antoi kohtalaisen kertoimen, niin ihan mukava tiistain läpsyttely.
Erikoista, että Rovaniemen fanaattiset kannattajat seurasivat tätä peliä tarkkaan, mutta ei paljon Hokille propseja tullut vaan Ketterän puolella, ei kyllä Hokki mitään tänään ansainnutkaan?
Erikoista, että Rovaniemen fanaattiset kannattajat seurasivat tätä peliä tarkkaan, mutta ei paljon Hokille propseja tullut vaan Ketterän puolella, ei kyllä Hokki mitään tänään ansainnutkaan?
Räpsää tuonne Hokin penkin taakse kaipaisi ilveilemään..