Ristimollo
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- Kiekko-Espoo
Istalalle kiviä taskuun aivan puhdas taklaus. Imatralla on lutuuria yleisössä häpeän
Tämä.Ihan puhdas taklaus.
Ja tuosta ei mitään?! Mitä vittua oikeesti?!
No kyllähän se tuli aika tavalla suoraan selkään ja lujaa vaikka miten olisi Kiekko-Espoo lasit silmillä. Siitä voidaan kiistellä kääntikö Istala selkänsä vai ei tilanteessa.Ihan puhdas taklaus.
Ihan puhdas taklaus.
Tamperelainen kotiselostajaJopa kotiselostaja totesi, että puhdas taklaus. Kiekko jäähän.
Selästä taklaaminen paikan päällä nähtynä. Mikäli oli puhdas, otan sanani takas. Näitä kun ei saa näyttää taululla.Mikä olisi ollut rike?
No kyllähän se tuli suoraan selkään ja lujaa vaikka miten olisi Kiekko-Espoo lasit silmillä.
JepNo kyllähän se tuli suoraan selkään ja lujaa vaikka miten olisi Kiekko-Espoo lasit silmillä.
Suosittelisin sulle laseja puhdas oliNo kyllähän se tuli suoraan selkään ja lujaa vaikka miten olisi Kiekko-Espoo lasit silmillä.
Tuomaalan suoritus vaan suoraan numeroon.Yhtä puhtaasti kuin Tuomaala Erkinjunttiin !
Toinen lappalainen oli sitä mieltä, että selkeä kaksi väärää aloitusta putkeen. Kumpi se nyt oli?Kettunen tupla virhe, jälkimmäinen virhe vielä todella selkeä kädellä pelaaminen. Jäsy tuomio linjurilta. Auvinen alko sulaa?
Hmm....ihan uutta minulle, että taklausten tarkoitus on satuttaa toista pelaajaa kun minun mielestä sillä on enemmänkin tarkoitus irrottaa toinen pelaaja kiekosta.Harmi tietty, että Istala loukkaantui, mutta taklausten yhtenä tarkoituksena nyt onkin vähän satuttaa.
Hmm....ihan uutta minulle, että taklausten tarkoitus on satuttaa toista pelaajaa kun minun mielestä sillä on enemmänkin tarkoitus irrottaa toinen pelaaja kiekosta.