Otteluseuranta Mestis (kausi 2022–2023)

  • 197 943
  • 5 304

The Nikkari

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kiekko-Espoo, BJR, Keijo Kaarisade
Yhtä mielenkiintoista, että aloitusvoitot Ketterälle 75% teholla. Erittäin tärkeä osa-alue.
Lisää tilastoja. Ilmeisesti minä olen ainoa Espoon jatkoajan kirjoittajista, joka ei ole hallilla.
 

anthax

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Ketterä
Vähän tuntuu kuin selostajalle ja kommentaattoreille Ketterä olisi täysin altavastaaja tässä sarjassa ja ihmetellään että Ketteräkin osaa pelata.

Kuitenkin kolme viime mestaruutta takana, ettei nämä nyt ihan vahingossa ole finaalissa.
Tältähän tämä haisi jo ennen sarjan alkua. Toisaalta mielestäni selostus on ollut hyvin neutraalia sarjassa.
 

Keltainen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lautp, Saipa ja Veiterä. Ja Hakalin vosut
Kokko. Kun tuo pitkä mutta hintelä uuvatti seuraavan kerran hehkuttaa Rantaeskolaa mestiksen vahvimpana jätkänä ikinä, niin totea että "niin, Hakalin ulkopuolelta"
Vittu mikä uuno. Siis tuo honkkeli
 

Dynamo_FIN

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ketterä
Hyvää analysointia. Nyt on nimittäin Ketterän juna komeasti raiteillaan, kun pahin vitutuksen aihe on studion kokoonpano :D
 

kiljander

Jäsen
Suosikkijoukkue
Espoo. Susijengi. LAL. UTA. SoJy.
Joo, Espoo ihan mankelissa tämän erän
 

Steril

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kivikovat liiganousijat
Paikan päältä katsottuna ihan helvetin huonoa peliä Espoolta.
 

Dynamo_FIN

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ketterä
Hoiiiiii!! Ihan höpö porukka tää Espoo.
 

kiljander

Jäsen
Suosikkijoukkue
Espoo. Susijengi. LAL. UTA. SoJy.
Ketterä on ollut parempi tänään melko selvästi. Jotain tarttis tehrä
 

Heketys

Jäsen
Suosikkijoukkue
K-Espoo
Ketterä on erinomainen. Täytyy ihmeitä keksiä viimeiseen erään jotta nousu tapahtuisi. Jos jotain hyvää niin katsomossa hyvä meininki. Ketterällä myös paljon vierasfaneja paikalla.
 

kiljander

Jäsen
Suosikkijoukkue
Espoo. Susijengi. LAL. UTA. SoJy.
Kaljajonossa vastaantullut juopunut kaveri kuittasi mulle ”Imatra!!!”. Ok
 

Juhaht

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kiekko-Espoo
Ei voi tällaista peliä kämmätä. Hallissa ehkä Mestiksen ennätysyleisö (maksaneissa salettiin on) ja kotijoukkue ei ole tehnyt maalin maalia. Tätä ei voi hyväksyä, nyt perkele sydän kehiin.

PELIÄ!
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös