Otteluseuranta Mestis (kausi 2022–2023)

  • 202 562
  • 5 304

LaBarbera

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kiekko-Espoo
Menee kyllä helposti Lampiselle tuo propelli.

Harmi että muutamat pelaajat eivät tällä hetkellä ole henkisesti valmiita näihin peleihin.
 

The Nikkari

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kiekko-Espoo, BJR, Keijo Kaarisade
Mulle aika sama oliko se Ollikaisen tilanne ulosajon/jäähyn arvoinen vai ei, mutta Ei ole sattumaa, että sama jätkä istui aina jäähyllä. Laitahyökkääjiä meillä on, joten Ollikainen voisi siirtyä poppariosastolle rauhoittumaan parin ottelun ajaksi.
 

thnninen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Espoon jääkiekkojoukkue, millä nimellä milloinkin
Mulle aika sama oliko se Ollikaisen tilanne ulosajon/jäähyn arvoinen vai ei, mutta Ei ole sattumaa, että sama jätkä istui aina jäähyllä. Laitahyökkääjiä meillä on, joten Ollikainen voisi siirtyä poppariosastolle rauhoittumaan parin ottelun ajaksi.

Mielipiteitä on monia.
Itse katselen mieluummin kentällä Ollikaista kuin jotain muniin puhaltelijaa.
 

The Nikkari

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kiekko-Espoo, BJR, Keijo Kaarisade
Mielipiteitä on monia.
Itse katselen mieluummin kentällä Ollikaista kuin jotain muniin puhaltelijaa.
Paino sanalla kentällä. Mulle Ollikainen on yhtä viihdyttävä jäähyllä kuin viltissä.
 

LaBarbera

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kiekko-Espoo
Mulle aika sama oliko se Ollikaisen tilanne ulosajon/jäähyn arvoinen vai ei, mutta Ei ole sattumaa, että sama jätkä istui aina jäähyllä. Laitahyökkääjiä meillä on, joten Ollikainen voisi siirtyä poppariosastolle rauhoittumaan parin ottelun ajaksi.
Jep. Fokus ihan jossain muualla kuin jääkiekon pelaamisessa. On vain haitaksi joukkueelle tällä hetkellä.
 

Steril

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kivikovat liiganousijat
Koittakaa nyt helvetti joskus voittaakin se Hermes. Ihme vamma aina tiettyjen joukkueiden suhteen Espoolla, oli sarja Liiga taikka Mestis.
 

The Nikkari

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kiekko-Espoo, BJR, Keijo Kaarisade
Näissä ohipeleissä auttaisi kovasti terävä YV ja tiivis AV, kun ei muuten viitsitä.
 

Myrsky74

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kiekko-Espoo, Real Madrid, Nottingham Forest
Mitähän Iisakalle on tapahtunut, kun ei pelannut enää ollenkaan toisessa erässä?
 
Suosikkijoukkue
Kiekko-Espoo.
Hermes-otteluista on tullut kauden kohokohtia. Tuo Hermes-päädyn "viha" espoolaisia kohtaan on myös ihan hauskaa katseltavaa. Harmi että hävitään nämä aina.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös