Otteluseuranta Mestis (kausi 2022–2023)

  • 202 351
  • 5 304

Ristimollo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kiekko-Espoo
Onko ketterä lähtenyt löysin rantein peliin ja olettanu helppoa voittoa, kooveelle hattua taistelusta kattoo mihin riittää.
 

jypinfani

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, SaPKo, D-Kiekko <3
Ketterä näemmä pyörittää mut ei osaa tehdä maaleja. Toisaalta ois kyl hienoa, jos Koovee tämän voittaisi!
 

Flyingbird

Jäsen
Suosikkijoukkue
TUTO Hockey, Mestis, SJS
Onko siis Mestikseen tullut myös tämä alue maalin taakse käyttöön, jossa maalivahti saa pelata kiekolla. Sen ulkopuolella pelaamisesta saa maalivahti siis jäähyn. Olen pomminvarma, että maalivahti pelasi kulmassa kiekolla Tuto-Keupa pelissä ja miettisin silloin ettei sääntö näköjään ole käytössä. Nyt kuitenkin siitä tuli jäähy.
 

thnninen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Espoon jääkiekkojoukkue, millä nimellä milloinkin
Onko siis Mestikseen tullut myös tämä alue maalin taakse käyttöön, jossa maalivahti saa pelata kiekolla. Sen ulkopuolella pelaamisesta saa maalivahti siis jäähyn. Olen pomminvarma, että maalivahti pelasi kulmassa kiekolla Tuto-Keupa pelissä ja miettisin silloin ettei sääntö näköjään ole käytössä. Nyt kuitenkin siitä tuli jäähy.

Ei ollut ensimmäinen kerta edes tämän päivän pelissä kun Vuorio pelasi kiekkoa päädyssä tuon alueen ulkopuolella.

Itsekin ajattelin ettei sääntö ole käytössä.
 

Oadie

Jäsen
Hyvin on tunnetta Kupittaan pelissä. Näitä lisää kiitos. Itse pelissä TuTo kampesi surkean alun jälkeen itsensä mukaan. Espoo joutunut rikkomaan yllättävän paljon.
 

jmexel

Jäsen
Suosikkijoukkue
Roki,
Tällä meiän pelaamisella ei saa saada pisteitä, ihan samaa kuraa kuin eilen mutta nyt on vastustaja eri tasolla.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös