Weekend_Warrior
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- Raipen SaiPa
Ketterä alistuu ja istuu ilta toisensa jälkeen. Valmennuksen eväät on täysin syöty. Ropolle post-it lappuja nopeasti lisää
Ai, jumalauta, että on Studiossa leveää hymyä.
Kyllä siellä selkeästi lahkeeseen tulee, kun Espoo onnistuu...Ai, jumalauta, että on Studiossa leveää hymyä. Ja äänikin jo värisee.
Löytyy omistajana ilman noita heittomerkkejä ja toivottavasti ensi kaudella kokoonpanosta.Löytyykö Kiekko-Espoolta "Savinainen"?
Ketä nuo studion tyypit on? Kun kumpaakaan en naamasta tunnista, en kyllä nimestäkään. Tuo nainen kyllä saisi naaman päälle istua, ei sillä.Ai, jumalauta, että on Studiossa leveää hymyä. Ja äänikin jo värisee.
Ovat kehuneet. No ihan sama, jatketaan.Oon yrittänyt koko sarjan olla lähtemättä tähän mukaan, mut enää ei pysty.
Eikö ne nyt ole tarpeeksi kehuneet teidän joukkuetta? :D
Mikko Lehtonen, ks. Eliteprospect. Myös pelannut Espoossa. Mimmi mulle tuntematon.Ketä nuo studion tyypit on? Kun kumpaakaan en naamasta tunnista, en kyllä nimestäkään. Tuo nainen kyllä saisi naaman päälle istua, ei sillä.
Mikko Lehtonen, ks. Eliteprospect. Myös pelannut Espoossa. Mimmi mulle tuntematon.
No se on selvää, että on Espoossa pelannut. Nimikin mainittiin mut ei sano mitään. No, ei Viskariakaan kukaan 50km päässä Imatrasta tunne.Mikko Lehtonen, ks. Eliteprospect. Myös pelannut Espoossa.
Jos on muita laivalla, niin tervetuloa tänne pubin nurkkaan, vaihtoivat pyynnöstä Serie A:n matsista Mestikseen, meitä on täällä 3 hengen K-Espoon fanikatsomo.Taidan olla ainoa, joka katsoo matsia Silja Symphonyn pubissa?
Täällä Etelä-Carolinassa kaikki muut ihmettelee NFL:n varaustilaisuutta. Joku ukkeli oli just tehnyt viiden vuoden 260 M$ diilin, jossa taattu liksa 185 M$…Taidan olla ainoa, joka katsoo matsia Silja Symphonyn pubissa?