Otteluseuranta Mestis (kausi 2022–2023)

  • 199 595
  • 5 304

Gennadi

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, R.I.P M-juna, Ketterä
Kehnoa on Ketterän rävellys ja itse asiassa koko E-Karjalainen kiekko tällä hetkellä.
Mistä Istala siis joutui suihkuun, ei käynyt mulle selväksi?
 

anthax

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Ketterä
Kehnoa on Ketterän rävellys ja itse asiassa koko E-Karjalainen kiekko tällä hetkellä.
Mistä Istala siis joutui suihkuun, ei käynyt mulle selväksi?

Tämä vaan ei ole ihan yhtä tuskaisen näköistä, kuin idän ihmeen taaperrus. Ketterä näyttää hakevan vielä peliään kuten jonain muinakin vuosina tähän aikaan.
 

thnninen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Espoon jääkiekkojoukkue, millä nimellä milloinkin
Olipas pehmeä tuo Espoon 5 minuutin ylivoima.

Ei oikein ollut halua tehdä ratkaisuja.
 

thnninen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Espoon jääkiekkojoukkue, millä nimellä milloinkin
Veikkaus 3. erään, Espoon löysäily kostautuu ja Ketterä nousee tasoihin.
 

Ristimollo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kiekko-Espoo
Espoo koomailee ja tarjoo ketterälle mahdollisuuden tulla peliin mukaan. Kauhee 3 erä Espoolta herätys nyt.
 

The Nikkari

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kiekko-Espoo, BJR, Keijo Kaarisade
Onneksi mestaruus jaettiin jo ensimmäisessä erässä. Muuten saattaisi huolestuttaa tämä koomailu.
Jep. Onneksi kausi ei ole älyttömän pitkä 20-40 minuuttia riittää ihan hyvin.
 

Peteliuz

Jäsen
Suosikkijoukkue
Charlestown Chiefs & Syracuse Bulldogs
No, jos tästä jotain jäi käteen niin 100% alivoimapeli ja tieto että 20min hyvää peliä ei riitä
 

Ristimollo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kiekko-Espoo
Vaikeimman kautta voittoon tärkeimpänä 3 pistettä, vaikka 3 erä koomailtiin. Peli kestää 60 min eikä 40min se pitää muistaa.
 

Dynamo_FIN

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ketterä

thnninen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Espoon jääkiekkojoukkue, millä nimellä milloinkin
No, jos tästä jotain jäi käteen niin 100% alivoimapeli ja tieto että 20min hyvää peliä ei riitä

Juu, valmennukselle ja pelaajille tiedoksi, ei peli ei ole ohi 0-3 -tilanteessa vaikka kuinka saisi 5min yv:n.
 

rosvo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Mestis, Liiga, NHL, Rautaliiga
On muuten jäätävä kaveri tää IPK:n Cotton! Löytyy käsiä, löytyy jalkoja. Toivottavasti pysyy Iisalmessa!
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös