Ääliöt on voittanu, viittivät vielä tuulettaa !Oikeus on voittanut, saatana!!!
Ok. Tämä selvä.Ääliöt on voittanu, viittivät vielä tuulettaa !
Mikä tekee Imatralaisista juntteja?Näin tämän ketjun neutraalina sivusta seuraajana on kyllä käsittämättömän junttia porukkaa imatralla. Espoon kannalta todella harmillinen loppu, olisi kyllä hienon pelin kannalta toisenlainen loppu ollut ansaittu.
Ääliöt on voittanu, viittivät vielä tuulettaa !
Avaatko tarkemmin?Näin tämän ketjun neutraalina sivusta seuraajana on kyllä käsittämättömän junttia porukkaa imatralla. Espoon kannalta todella harmillinen loppu, olisi kyllä hienon pelin kannalta toisenlainen loppu ollut ansaittu.
Ihan tämän ketjun kommentoinnin perusteella.Mikä tekee Imatralaisista juntteja?
Olen samaa mieltä. Todella kovaa tekemistä.Kyllä Tuomo Ropo on saanut joukkonsa kovaan formuun sen eka Koovee koomailun jälkeen. Kyllä tuo viisikko pelaaminen on kovalla tasolla.
Ihan kuin olisi tällä kaudella Liigassa tullut maali samalla tavalla siirretyn rangaistuksen aikana. Ja nimenomaan omiin.Enpä ole tollasta maalia ennen nähnyt...
Asia selvä. Taidan olla juntti myös itse, kun ei ihan aukea vielä tällä.Ihan tämän ketjun kommentoinnin perusteella.
Kävi myös tällä kaudella SM-liigassa Ässät-TPS -pelissä.Olen katsonut mitä liene aika monta jääkiekko-ottelua ja olen miettinyt käykö näin ikinä. Näköjään käy.