Otteluseuranta Mestis (kausi 2021–2022)

  • 178 827
  • 4 181

Flyingbird

Jäsen
Suosikkijoukkue
TUTO Hockey, Mestis, SJS
Huhtamaa piti Tutoa pystyssä sen minkä voi. Koska se arvon seurajohto tajuaisi tehdä asialle jotain ennen kuin on liian myöhäistä seuran olemassaolon kannalta.
 

Dynamo_FIN

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ketterä
Onpa laimea matsi savonlinnassa.
 

Dynamo_FIN

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ketterä
Onks tää ollu kokoajan tällästä?
Ainakin mitä itse olen katsonut, kävin kyllä välillä löylyissä. En varmaan menettänyt mitään.
 

sorza

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaPKo,Jokerit,Tamminen,Harri Aholan lounaskaverit
Onks tää ollu kokoajan tällästä?

Ylivoimainen joukkue tekee mitä tarvitaan ja altavastaaja tekee mitä kykenee. Siksi peli näyttää tuolta.
 

sorza

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaPKo,Jokerit,Tamminen,Harri Aholan lounaskaverit
Mitä kaverin edes pitää tehdä, jos itse puretaan htökkäysalue niin ylihoimalla kuin ilman maalivahtia pelatessa. Vittu harjoitelkaa noita syöttöjä.
 

Ilvessydän

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves. TUTO
Olipa vähän kevyen oloinen rankkarituomio Turussa.
 

Ilvessydän

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves. TUTO
Ja perään tarjoillaan ylivoimaa. Jospa nyt Tuto kestää ja lopulta voitto.
 

sorza

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaPKo,Jokerit,Tamminen,Harri Aholan lounaskaverit
Tänä yönä helvetti jäätyy. SaPKo tasoittaa Keuruulla ylivoimalla. Tai sitten ensimmäisessä sauna juomassa on muuta kuin olutta.
 

Flyingbird

Jäsen
Suosikkijoukkue
TUTO Hockey, Mestis, SJS
Toisaalta Elon epäonnistunut laukausyritys hämmensi TuTon puolustuksen.

Se että ei kiinnosta yhtään potkua ottaa alaspäin tullessa vaan liu-utaan näennäisesti puolustamaan. Ihan ensimmäinen poikittaisyöttö olisi edes pienellä motimäärällä katkaista. Levoa ei napannu.
 

swingwood

Jäsen
Suosikkijoukkue
Hifk , Hokki, Kalpa
Rovaniemen selostaja voisi viimeistään kauden tässä vaiheessa tutustua uusin sääntöihin koskien b-piste aloitusten määräytymistä. Ei tarvitsisi ihmetellä että meni laidan yli hyökkääjän mailasta.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös