Mainos

Otteluseuranta Mestis (kausi 2021–2022)

• 184 542
  • 4 181

OCE

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ketterä, KooKoo, SaPKo, NATO
Nyt kyllä SaPko valitsi väärän taktiikan ja heittäytyi passiiviseksi, turhaan annettiin siimaa.

Suosikkijoukkue
Hermes
Nyt on kyllä tuomarit sallinu kaiken, ihan kaiken. Minun tilastoissa ollaan kuitenkin yks kakkonen voitolla
Hyvä että antaa poikien pelata ja toivotaan että valittu linja pitää kans pelin loppuun asti. Kyllä me niitä höpöhöpöjäähyjä keretään kauden mittaan vielä näkemään kyllästymiseen asti.

Big Bear

Jäsen
Erätauko tuli hyvään saumaan, pääsevätpähän joukkueet vähän rauhoittumaan. Vaan on kyllä ollut varsin heikkoa tuomarityöskentelyä, vaikka ei taida olla edes Vuohtoniemi viheltelemässä.

OCE

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ketterä, KooKoo, SaPKo, NATO
Ihmetellä täytyy tuota tuomaritoimintaa. Ja etenkin linjamiehen kun katsoo tuon poikkarilla selkään ja kaveri pääedellä laitaan. Puolentoista metrin päästä seuraa tuon tilanteen, on hänellä oikeus ja velvollisuus selventää päätuomareille mitä tapahtui jos ei itse nähneet. Selvä ulosajon paikka. Toden näköisesti perästä kuuluu.

Jumalpaita

Jäsen
Suosikkijoukkue
Hermes
Ihmetellä täytyy tuota tuomaritoimintaa. Ja etenkin linjamiehen kun katsoo tuon poikkarilla selkään ja kaveri pääedellä laitaan. Puolentoista metrin päästä seuraa tuon tilanteen, on hänellä oikeus ja velvollisuus selventää päätuomareille mitä tapahtui jos ei itse nähneet. Selvä ulosajon paikka. Toden näköisesti perästä kuuluu.
Voisin kestää sen että Rokin pelaaja jää ilman kakkua, jos sen sijaan tuomaristolle tulisi kakkua.

Big Bear

Jäsen
Samaa sokeaa linjuria ihmettelin minäkin. Toivottavasti perästä kuuluu, kyllä tuollaiset poikkarit pitäisi saada pois.

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy