Hyvä että antaa poikien pelata ja toivotaan että valittu linja pitää kans pelin loppuun asti. Kyllä me niitä höpöhöpöjäähyjä keretään kauden mittaan vielä näkemään kyllästymiseen asti.Nyt on kyllä tuomarit sallinu kaiken, ihan kaiken. Minun tilastoissa ollaan kuitenkin yks kakkonen voitolla
Kyllä nuo mailalla törkkimiset saa ottaa joka pelissäHyvä että antaa poikien pelata ja toivotaan että valittu linja pitää kans pelin loppuun asti. Kyllä me niitä höpöhöpöjäähyjä keretään kauden mittaan vielä näkemään kyllästymiseen asti.
Kyllä, selvä jäähy. Mutta ymmärrettävä turhautuminen. Toisenkin olisi voinut antaa.Ja Meisaarella vati nurin
Voisin kestää sen että Rokin pelaaja jää ilman kakkua, jos sen sijaan tuomaristolle tulisi kakkua.Ihmetellä täytyy tuota tuomaritoimintaa. Ja etenkin linjamiehen kun katsoo tuon poikkarilla selkään ja kaveri pääedellä laitaan. Puolentoista metrin päästä seuraa tuon tilanteen, on hänellä oikeus ja velvollisuus selventää päätuomareille mitä tapahtui jos ei itse nähneet. Selvä ulosajon paikka. Toden näköisesti perästä kuuluu.
Samaa sokeaa linjuria ihmettelin minäkin. Toivottavasti perästä kuuluu, kyllä tuollaiset poikkarit pitäisi saada pois.Ihmetellä täytyy tuota tuomaritoimintaa. Ja etenkin linjamiehen kun katsoo tuon poikkarilla selkään ja kaveri pääedellä laitaan. Puolentoista metrin päästä seuraa tuon tilanteen, on hänellä oikeus ja velvollisuus selventää päätuomareille mitä tapahtui jos ei itse nähneet. Selvä ulosajon paikka. Toden näköisesti perästä kuuluu.