Otteluseuranta Mestis (kausi 2020–2021)

  • 115 867
  • 2 579

rosvo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Mestis, Liiga, NHL, Rautaliiga
Tolpat sisään tolpat ulos onni on ansaittava. Ei oo tuurikaan puolella.

Tuuri ei ole puolella tänään vaikka IPK paransikin peliä alun jälkeen. Käytetään nyt nämä pomput ulos, pleijareissa pomput sisään!

Edit. Propsit selostajalle, mun mielestä hyvää ja asiantuntevaa selostusta, tykkäsin!
 
Viimeksi muokattu:
(1)
  • Tykkää
Reactions: OCE

Peluuri

Jäsen
Suosikkijoukkue
JoKP
Tolpat sisään tolpat ulos onni on ansaittava. Ei oo tuurikaan puolella.
No onnea ei voi tietenkään ansaita, se on vaan yksi näistä idioottimaisista "hokemista"..Onni on täysin sattumanvarainen asia, joka voi kohdistua aivan yhtä hyvin laiskemman/ huonomman joukkueen hyväksi..Ymmärrän toki sen, että valmentaja hokee tällaista pelaajilleen erätauolla, olkoonpa se sitten tuubaa tai ei.. Hänen tarkoituksensa on saada pelaajat hereille tavalla tai toisella..
 

Big Bear

Jäsen
Missä Säteri? Mieluummin hänen kirkumistakin kuuntelisi kuin tätä. Eikös tämä kaveri selostanut viime kaudella Jokipoikien, tai siis Kiekko-Poikien pelejä?
 

Peteliuz

Jäsen
Suosikkijoukkue
Charlestown Chiefs & Syracuse Bulldogs
Missä Säteri? Mieluummin hänen kirkumistakin kuuntelisi kuin tätä. Eikös tämä kaveri selostanut viime kaudella Jokipoikien, tai siis Kiekko-Poikien pelejä?

Sanoi podcastissaan et on pari viikkoa lomalla. Kuuntelematta paskaa siis tiedossa Turussa ja Vantaalla Kokko, eli molempia joutuu katsomaan ilman ääniä.

EDIT:Säteri siis palaa ilmeisesti tämän viikon lopulla.
 

Simolainen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Länsirannikko
Aika tasainen erä Turussa. Hermekselle eka maali vähän lahjana.
TUTOn ekaa avitti kovasti Hermeksen nro 16, joka ensin junnuhöntyili laidan puolelle ja sitten päätti suoristaa selän.
TUTOn toinen, hyvä paine maalille, mv hukkasi kiekon ja joku unohti merkata Virtasen.
 

Simolainen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Länsirannikko
Jännä tapa tällä Airikilla sanoa selostuksessa joukkueen koko nimi, Kokkolan Hermes ja TUTO Hockey.
Jollekin kelpaisi ihan vaan Hermes ja TUTO. Onneksi ei kumpikaan,joukkue ole Borussia Mönchengladbagh tai joku vielä pidempi.
 

Oadie

Jäsen
Oli pakko kurkkia taustoja: nuori kundi, mutta puheen intonaatio, rytmi ja sanonnat voisivat olla Paavo Noposelta.

Mustavalkotelevision hiihtokilpailujen välähdykset tulevat mieleen. Ei silti ei häiritse minua ihan hirveästi, vaikka ajoittain hymyilyttää. On tullut paljon heikompiakin kuultua.

Ja peli 2-2. TUTO:n peli alkaa hajota.
 

waltteri21

Jäsen
Suosikkijoukkue
JoKP
Airik selosti Joensuussa ja oli täällä silloin tosi nuori selostaja, taisi selostaa jo 17-18-vuotiaana. Nyttemmin siis siirtynyt Espoon selostajaksi. Netistä kun googlettaa, niin kutsuu itseään ”Finnish Canadian sportscaster”. Kyllä kanukki tietää lätkästä.
 

Simolainen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Länsirannikko
Toinen erä aika tasapaksuu, numeroista huolimatta ehkä Hermeksellä paremmat paikat ja yksi huolella tyritty rankkari.
Odotellaan railakasta kolmatta erää.
 

penaz

Jäsen
Suosikkijoukkue
Toverit, Inter, Pohjoiskaarre
Oli pakko kurkkia taustoja: nuori kundi, mutta puheen intonaatio, rytmi ja sanonnat voisivat olla Paavo Noposelta.
Mä pojalle äsken sanoin, että muistuttaa Pekka Tiilikaista. Hyvä kun joku kunnioittaa perinteitä. Ja piti pojalle selittää, kuka oli Tiilikainen.

Viihdyttävä ja tasainen peli.
 

sorza

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaPKo,Jokerit,Tamminen,Harri Aholan lounaskaverit
Itse ainakin tykkään tästä Turun selostajasta. Silloin aikanaan jo Jokipoikien pelejä odotti innolla, kun pelillisen asioiden lisäksi löytyi miellyttävä selostsjakin.
 

Simolainen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Länsirannikko
Aika tasaista kokkolassa ekan erän osalta.
Ei mitään huippupaikkoja kummallakaa.

Selostamossa on tällainen: lähtee laukomaan, lähtee toimittamaan, lähtee syöttämään - selostaja.
olen aina miettinyt, että eikö olis helpompaa vaan sanoa: laukoo, toimittaa, syöttää...?
 

penaz

Jäsen
Suosikkijoukkue
Toverit, Inter, Pohjoiskaarre
Aika tasaista kokkolassa ekan erän osalta.
Ei mitään huippupaikkoja kummallakaa.

Selostamossa on tällainen: lähtee laukomaan, lähtee toimittamaan, lähtee syöttämään - selostaja.
olen aina miettinyt, että eikö olis helpompaa vaan sanoa: laukoo, toimittaa, syöttää...?
On tuota selostajaa mukavampi kuunnella kuin viime pelissä kummallisia kielikuvia viljellyttä espoolaista selostajaa tai Säterin huutoa.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös