Siis, selkeähän se potku oli, mutta mille perustelet sen että ainakin toinen linjuri näki? Jotain järkeä näihin oletuksiin. Itse näin sen vasta hidastuksesta.Toinen parivaljakosta näki aivan varmasti Koiviston potkun, mutta eipä ollut munaa kertoa sitä Vepsäläiselle ja hylätä maalia.
Siis, selkeähän se potku oli, mutta mille perustelet sen että ainakin toinen linjuri näki? Jotain järkeä näihin oletuksiin. Itse näin sen vasta hidastuksesta.
Siis, selkeähän se potku oli, mutta mille perustelet sen että ainakin toinen linjuri näki? Jotain järkeä näihin oletuksiin. Itse näin sen vasta hidastuksesta.
Huonoin Mestispeli jonka olen tällä kaudella nähnyt , muistutti ihan liigaa 5 vuotta sitten kun sai koukkia ja estää niin paljon kun vaan kehtasi.
Milläs pirulla tuohon Prudden maaliin on saatu ei vaan yhtä, vaan jopa KAKSI syöttäjää? Sieltähän joku KooKoon peluri pisti sen suoraan lapaan eikä Prudden sitä paljoa muille lainaillut.
Yllätävän vähän Kookoon pelaajatkin protestoivat tuomiota. Se, jos jotain, mielestäni viittaa siihen että tilanne tuli "puskista". Kun hidastuksen on nähnyt, niin tilannehan on niin selvä ettei voi ymmärtää miten se on voinut keneltäkään mennä ohi!Toki silmäni voivat valehdella, mutta olin näkevinäni toisen linjurin olevan KooKoon puolustusalueen puolivälin kohdilla laidassa kiinni Koiviston selän puolella. Jos näin oli, niin ihmettelen jollei hän potkua havainnut.
Yllätävän vähän Kookoon pelaajatkin protestoivat tuomiota. Se, jos jotain, mielestäni viittaa siihen että tilanne tuli "puskista". Kun hidastuksen on nähnyt, niin tilannehan on niin selvä ettei voi ymmärtää miten se on voinut keneltäkään mennä ohi!