Pakkohan tuota on arvostella. Itse seuraan enimmäkseen Liigaa, eikä siellä todellakaan menisi läpi noin monta tilannetta. Ymmärrän kyllä että Mestiksessä ei ole tuomaristossakaan miehistä parhaat, mutta jos linjuritkin vetää päin helvettiä niin kyllä siellä pitää skarpata.Ei saa arvostella tuomareita. Yleisö suuttuu.
Oikeassa olet. Tämä oli tämmöinen heitto viimeaikaisiin keskusteluihin viitaten.Pakkohan tuota on arvostella. Itse seuraan enimmäkseen Liigaa, eikä siellä todellakaan menisi läpi noin monta tilannetta. Ymmärrän kyllä että Mestiksessä ei ole tuomaristossakaan miehistä parhaat, mutta jos linjuritkin vetää päin helvettiä niin kyllä siellä pitää skarpata.
Jaahas Tuton pelaajat sikailee. Toivotaan ettei Fobbaa pahemmin sattunu..
Kukas tämä Mäntylä on? Olipahan sellainen vaihto ja perseily jo ennen poikkaria Fobbaan, että tiesi jo läikkyvän. Oksettavaa.. En voi sanoa tänään TuTosta mitään hyvää kun peli päätetään näin.
lähti varmaan kostamaan
Kurinpitoa varmasti kiinnostaa kostot. Olisi edes ollut munaa hakea rehelliseen yhteenottoon, mutta kun ei uskalla niin minkä sille mahtaa. Tuota Forsströmin taklausta Mäkiseen en nähnyt, mutta nauhalta sen näkee niin laittakaa aikaleimaa niin katsellaan. Jos oli rangaistava niin tuomitsen sen.
Ja mistä sitä tietää vaikka olisikin hakenutkin, mutta toisella ei ole ollut munaa vastata.
Oliko se toisen erän lopun myllytys Mäkisen taklauksen jälkeen. Silloin oli Forsström kentällä. SaPKon pelaajista Lainio ja Forsström lähti tilanteesta mistä saatiin pienet painit.
En tosiaan sitä taklaustilannetta nähnyt. Jos taklaus oli ruma niin itse toivon, että puhelimeen aina vastataan. Tosin näissä peleissä hanskojen pudotuksesta tulee kakkua mikä minusta on on huono asia.
Nyt ajatellen lähti varmaan kostamaan Forströmin taklausta kiekottomaan Otto Mäkiseen, joka joutui sairaalaan.