Dynamo_FIN
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- Ketterä
Playoff paikka rupeaa olemaan RoKi vs. IPK kahina. Taitaa olla K-Vantaa ulkona pikkuhiljaa...
Siltä tuo Hermeksen peli kyllä näyttää. Näennäistä hallintaa, mutta ei tossa tekemisessä se täysifokus ole vähän neppailuahan tuo on.Ei halua Hermes IPK:ta vastaan, joten eiköhän Kokkolan peli ole taputeltu, valitettavasti.
Ei halua Hermes IPK:ta vastaan, joten eiköhän Kokkolan peli ole taputeltu, valitettavasti.
Näennäistä hallintaa, mutta ei tossa tekemisessä se täysifokus ole vähän neppailuahan tuo on.
Mistään eivät ainakaan sisään saa, paikkoja on ollut.Neppailemalla ollaan sarjakärjessä, tuolta se on näyttänyt jo 49 peliä pääasiassa.
Mistään eivät ainakaan sisään saa, paikkoja on ollut.
Hermeksen peli ole mitenkään erilaista muihin Roki peleihin nähden. Ihme ininää. Pelaa paremmin kuin ed pelissä jonka voitti oliko se 5-2 Rovaniemellä, oli vain niin tehokas. Katotaan sitte ku 60 min on pelattu miten käy kaikille osapuolille
joo, itkettää niin vitusti. Itsepähän sössittiin yli puolet runkosarjasta, niin taitaa kiri jäädä piippuun. Olen silti todella ylpeä tuosta joukkueesta. Se pelaa tällä hetkellä sarjan parasta kiekkoa, tosin enää 20 minuutin verran.Se on, kun ollaan muiden tuloksista riippuvaisia - alkaa herkästi itku ;)
joo, itkettää niin vitusti. Itsepähän sössittiin yli puolet runkosarjasta, niin taitaa kiri jäädä piippuun. Olen silti todella ylpeä tuosta joukkueesta. Se pelaa tällä hetkellä sarjan parasta kiekkoa, tosin enää 20 minuutin verran.
Se on, kun ollaan muiden tuloksista riippuvaisia - alkaa herkästi itku ;)
No näinhän se on, kuten Big Bear yllä mainitsi, että itepähän sössittiin puolet runkkarista. Nyt lähinnä vituttaa, että tällä joukkueella ja valmennuksella kun voisi olla sauma ihan realistisesti mihin vain. Ei tämä olisi ärsyttänyt niin paljoa muuten.joo, itkettää niin vitusti. Itsepähän sössittiin yli puolet runkosarjasta, niin taitaa kiri jäädä piippuun. Olen silti todella ylpeä tuosta joukkueesta. Se pelaa tällä hetkellä sarjan parasta kiekkoa, tosin enää 20 minuutin verran.
Jaa, Kaarlehto päätti sitten hörpätä oikein kauniisti SaPKon neljännen börsän.
Keskilohko ohjasi sen puikkoihin, joten ei maalivahtia voi syyttää.