2-1 maalissa laiturin piti hoitaa kiekko viivan yli. 3-1 maalissa SaPKolla oli maalin edessa 3-2, josta Rauvola jätti miehensä ja Pyylkkänen ei ehtinyt maalintekijää pitämään.
@Murkula
Mites toi Pylkkänen. 5-3 YVllä taas pinnoilla. No eiköhän me voida tämä kikkelimiekkailu lopettaa. Pylkkäsessä on omat huonot ja hyvät puolensa. Varmaan molemmat ollaan sitä mieltä, että ne huonot puolet katoaa play offeihin mennessä.
Oikeutetusti otti myös selostaja kiinni Imatralla tuohon tuomarihärdelliin, joka jälleen kerran henkilöityy Ville Vuohtoniemeen.
Joka helvetin kerta tuo idiootti ottaa homman omiin käsiinsä!
Juu, sinne 5 vs 3 YV:lle sitä itse tarjottelinkin. Se ongelma on se että minun papereissa puolustajalle on ensisijaisen tärkeä osata puolustaa ja sitä Pylkkänen ei osaa, eikä tule tämän kauden aikana oppimaan. Mutta olkoot tämä minunkin osalta viimeinen viesti koskien Pylkkästä.
Juu, mutta nyt ei ole ollut mitään epäselviä vihellyksiä vaan ihan pelaajat on itse saaneet tuon härdellin aikaan.
Siis mitä hemmettiä. Lämsälle 2+2 ja Nybondas selvii 2minuutilla? Nybondas tönäs Lämsän avoimesta vaihtoaition ovesta vaihtoaitioon ja Lämsä oli kiekoton pelaaja. Kamera tosin käänty just pois niin enempää tilanteesta ei näkynyt.. on kummallista...
Siis mitä hemmettiä. Lämsälle 2+2 ja Nybondas selvii 2minuutilla? Nybondas tönäs Lämsän avoimesta vaihtoaition ovesta vaihtoaitioon ja Lämsä oli kiekoton pelaaja. Kamera tosin käänty just pois niin enempää tilanteesta ei näkynyt.. on kummallista...
Tom Laaksonen lopetti, niin jonkun täytyy.Oikeutetusti otti myös selostaja kiinni Imatralla tuohon tuomarihärdelliin, joka jälleen kerran henkilöityy Ville Vuohtoniemeen.
Joka helvetin kerta tuo idiootti ottaa homman omiin käsiinsä!