Otteluseuranta ma-ti yö 23.12.2013 - 24.12.2013

  • 8 723
  • 73

Steegil

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit 1967-2014, Ducks sympatiat Coyotes & Jets
Koivu tasoittaa. Erikoisen tilastorikas ilta Sakulle. Kaksi jäähyä, syöttö ja maali. Lovejoy on kyllä tämän kauden yksi suurimmista yllättäjistä. Loistavaa pelaamista pelistä toiseen.
 

Caney

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Philadelphia Flyers, Liverpool FC
Philly johtoon 3-1. Coburn ampuu viivalta, odottaen ensin Giroux'n ehtivän maalin eteen ja G ohjaa kiekon häkkiin, kapteenin kauden kymmenes maali. Hyvä taistelu Voracekilta tilanteessa.
 

Caney

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Philadelphia Flyers, Liverpool FC
Heatley boksiin ja Philly ylivoimalle. Nyt pitää takoa, kun rauta tuntuisi olevan kuumaa. Bäckström venyy kerrankin Wildin maalilla, hyhhyh. Ei ollut kaukana 4-1.
 

Kotivuori

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Washington Capitals, Minnesota Wild
Terveisiä verizon centeristä. Täällä loistava matsi, koivulla 1+1. Ovie on ollut hiljainen. Selänteeltä hyvää yv peliä. Maalia odotellessa, viimeistä kertaa Teemu livenä
 

Kily

Jäsen
Suosikkijoukkue
Senators, Alfie 1995-2013, HIFK
Sens-Pens 2-0

Sens jatkaa kakkosien keräilyä, tällä kertaa Spezza kampituksesta boksiin. Tänään on kuitenkin alivoima toiminut todella paljon normaalia paremmin. Andykin ollut maalilla erinomainen. Enköhän tällä jinxaa ja kohta soi omissa.

Ei maalia joten otetaan niitä jäähyjä lisää, eiköhän ne jossaki vaiheessa rankase. Ottawassa ei tykätä tehdä hommia helpoksi itselle.
 
Viimeksi muokattu:

Caney

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Philadelphia Flyers, Liverpool FC
27 sekuntia jäljellä, Voracek boksiin koukkaamisesta, takana pitkä vaihto ja turhanpäiväinen väsynyt koukkuhan se sieltä sitten tuli. Otetaan vaan vastustaja messiin, kun eivät itse kykene niin jelpataan vähän. Kolmanteen erään lähdetään, kun peli on kotijoukkueelle 3-1.
 

Kily

Jäsen
Suosikkijoukkue
Senators, Alfie 1995-2013, HIFK
Sens-Pens

2-0 tilanteesta kolmanteen erään. Jos eka erä oli pientä Sens-hallintaa, oli Pens kyllä vielä selvemmin kuskin paikalla toisessa. Toki osaltaan auttoi että Pens oli erästä 8 minuuttia ylivoimalla.
 

Kily

Jäsen
Suosikkijoukkue
Senators, Alfie 1995-2013, HIFK
Sens-Pens

Karlsson ja sairas maali, 3-0!! Kiekko haltuun keskialueella, siniviivalla Määttä kahville ja ranteella yläpörsään.
 

Caney

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Philadelphia Flyers, Liverpool FC
Koivulla mahdollisuus kaventaa, mutta Masonilta loistava pelinluku ja hieno torjunta. Puskista tuli tuo tilanne, mahtava oivallus Cookelta yksinäiselle Koivulle, joka ei saa kiekkoa reppuun.
 

VirG

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin IFK, Vaasan Sport, Arizona Coyotes
Herra mun jee, mikä jatkoaika-ratkaisu Buffalossa. Smith tökkää irtokiekkoa mailallaan, josta se ottaa kummallisen kimmokkeen ja on pomppaamassa yli omaan rysään. PHX-puolustaja huitaisee ilmassa olevaa kiekkoa. Kiekko sujahtaa Smithin housujen takapuolelle! Smith liukuu hölmistyneenä verkon perukoille, ja Buffalo voittaa.

Kiekon näki selvästi, onhan Yoteseilla valkoiset vierasasut. Nyt mä olen nähnyt kaiken. Selostajatkin totesivat tyyliin, well now it's Xmas. Totisesti on. Öitä.
 

Lico

Jäsen
Suosikkijoukkue
Chicago Blackhawks, Helsingin Jokerit
Buffalossa mielenkiintoinen jatkoaikamaali, jolla voittivat. :D Mike Smith heittäytyy kiekon eteen ja kiekko lähtee lentoon, Smith nousee seisomaan ja kääntyy luistelemaan maalia kohti, kun kiekko tippuu suoraan hänen housuihinsa selkäpuolelle. Smith ei tietysti tiedä missä kiekko on ja luistelee maalille ja kääntyy perse edellä maaliin. Hän ylittää maaliviivan takapuoli edellä, good goal.
 

J.Hotti

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK Detroit Red Wings FC Barcelona
Mikä biisi soi Wings-pelin katkolla, kun toista erää oli pelaamatta 1:48?

En kuullut, mulla on koko pelin ajan soinut päässä korvamatona Painin SAME OLD SONG...
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös