Mä en voi ku kompata tätä tekstiä. Jos tämä peli päättyy näin on Pelikaanit enää 4 pisteen päässä Jokereita, ja ovat vielä yhden ottelun vähemmän pelanneet! Toisaalta ketä kiinnostaa onko 11. vai 13. Mutta kuitenki tuolla sakilla...JJ IFK kirjoitti:Ei voi kuin ihmetellä tätä narrien touhua. Käsittämätöntä, miten noin hyvä joukkue on saatu noin surkeaan jamaan. Taitaa viimeinenkin toivo menä jos tästä ei tule voittoa?
IMATION kirjoitti:Toisaalta ketä kiinnostaa onko 10. vai 13. Mutta kuitenki tuolla sakilla...
JjZz kirjoitti:Niin se on tääkin peli läpsytelty. Ja koko kausi. Mutta on se kurrekin näköjään hihansa käärinyt. Petrausta viime pelistä on ehkä havaittavissa.
Muuten mikä tuo Kiekko-Kalevan otteluseurannassa mainnittu HPT on joka on jokereille 6 kaappia toisessa erässä?
Espoon Siniset kirjoitti:Itse luulen, että Kanteen "vaarallinen varuste" olisi väärin päässä (takaraivolla) oleva kypärä. En tosin muista, että tällä kaudella olisi rangaistusta samasta syystä annettu.
Mr Scarface kirjoitti:Kyllä tämä Pelicansin 2.85 oli sellainen lahja veikkaukselta vuodelle 2006, että huomenna juhlitaan, miksei tänäänkin jo! .
JJ IFK kirjoitti:Ei voi kuin ihmetellä tätä narrien touhua. Käsittämätöntä, miten noin hyvä joukkue on saatu noin surkeaan jamaan.
Daal kirjoitti:Jokerit, kerätkää pakkanne, ei ole kivaa kun Stadissa on yksi joukkue + jokin häröpallolauma jolla on liiga lisenssi.
batman83 kirjoitti: Ei ollut paha Paffiltakaan tuo 3.15
Mr Scarface kirjoitti:Kyllä tämä Pelicansin 2.85 oli sellainen lahja veikkaukselta vuodelle 2006, että huomenna juhlitaan, miksei tänäänkin jo!
Vesso kirjoitti:On muuten tuo Kiekko-Kalevan reaaliseuranta ihan hyvää palvelua, mutta huvittava tuo kommentoiva sävy. Check this out:
"Aravirran komennossa liigan heittopussista on muodostumassa vaarallinen vastustaja monelle joukkueelle. Jokeri-joukkue on paperilla kivikova mutta kallispalkkaisten kiekkovirkamiesten pelimotivaatiossa on roimasti parannettavaa..."
Jäätävää analyysiä!
Espoon Siniset kirjoitti:Itse luulen, että Kanteen "vaarallinen varuste" olisi väärin päässä (takaraivolla) oleva kypärä. En tosin muista, että tällä kaudella olisi rangaistusta samasta syystä annettu.