Mainos

Otteluseuranta ma 16.01.2006

• 26 513
  • 102
Tila
Viestiketju on suljettu.

Vesso

Jäsen
Way to go Pelsut! Jokohan kaani-fanien itsetunto on pian sillä tasolla, että Pirin huippukaudella Nordiksella kuultu "We are Pelicans, who are you" huuto kuullaan taas.

On muuten tuo Kiekko-Kalevan reaaliseuranta ihan hyvää palvelua, mutta huvittava tuo kommentoiva sävy. Check this out:

"Aravirran komennossa liigan heittopussista on muodostumassa vaarallinen vastustaja monelle joukkueelle. Jokeri-joukkue on paperilla kivikova mutta kallispalkkaisten kiekkovirkamiesten pelimotivaatiossa on roimasti parannettavaa..."

Jäätävää analyysiä!

IMATION

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pohjoinen, Canes
JJ IFK kirjoitti:
Ei voi kuin ihmetellä tätä narrien touhua. Käsittämätöntä, miten noin hyvä joukkue on saatu noin surkeaan jamaan. Taitaa viimeinenkin toivo menä jos tästä ei tule voittoa?
Mä en voi ku kompata tätä tekstiä. Jos tämä peli päättyy näin on Pelikaanit enää 4 pisteen päässä Jokereita, ja ovat vielä yhden ottelun vähemmän pelanneet! Toisaalta ketä kiinnostaa onko 11. vai 13. Mutta kuitenki tuolla sakilla...

Viimeksi muokattu:

JjZz

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit. Sympatiat kaikille paskoille.
Niin se on tääkin peli läpsytelty. Ja koko kausi. Mutta on se kurrekin näköjään hihansa käärinyt. Petrausta viime pelistä on ehkä havaittavissa.

Muuten mikä tuo Kiekko-Kalevan otteluseurannassa mainnittu HPT on joka on tehnyt jokereille 6 kaappia toisessa erässä?

EDIT:sana lisätty

Suosikkijoukkue
Two Degrees of Mike Sillinger
Itse luulen, että Kanteen "vaarallinen varuste" olisi väärin päässä (takaraivolla) oleva kypärä. En tosin muista, että tällä kaudella olisi rangaistusta samasta syystä annettu.

rudy25#

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Jarkko Ruutu
Meneillään on kyllä ihana kausi! Huomenna on töissä taas helppoa. On tosin ollut koko kauden ajan. Rehellisesti sanottuna tässä hommassa kyllä syö se, että narrit vie jäähypörssin tätä menoa nimiiinsä.

On se Arajuuri kova jätkä, minkä takia nyt sytytät paskan jengin kun viime vuonna et saanut hyvää jengiä hereille?

Ottelusta vielä hieman: Pelicans kun pitää johdon toiseen erätaukoon on homma selvä. Toivottavasti ei nuorilla jannuilla nouse hattuun ainakaan kesken pelin.

Raúl

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans
IMATION kirjoitti:
Toisaalta ketä kiinnostaa onko 10. vai 13. Mutta kuitenki tuolla sakilla...

Voit olla varma, että kiinnostaa. Ainakin meitä. En tiedä, heititkö sitten ihan huumorilla, mutta eiköhän pleijarit kiinnosta Helsingissäkin.

Le Banner

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin IFK täältä ikuisuuteen! 106-105 NYR
JjZz kirjoitti:
Niin se on tääkin peli läpsytelty. Ja koko kausi. Mutta on se kurrekin näköjään hihansa käärinyt. Petrausta viime pelistä on ehkä havaittavissa.

Muuten mikä tuo Kiekko-Kalevan otteluseurannassa mainnittu HPT on joka on jokereille 6 kaappia toisessa erässä?

Helsingin Palkattomat Timpurit.Rakensivat kuusi kaappia ilman palkkaa.

DaCheap1

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Ottakaa vaan se Wade takasi ruorii.

btw. eiks se masa lupaillu, et maalivahtia vaihetaan niin pitkälle, ennen kuin siellä alkaa kiekot jäämään maalivahden haltuun?

Oleg

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Pasi Nielikäinen
Espoon Siniset kirjoitti:
Itse luulen, että Kanteen "vaarallinen varuste" olisi väärin päässä (takaraivolla) oleva kypärä. En tosin muista, että tällä kaudella olisi rangaistusta samasta syystä annettu.

No sittenhän Matt Nickerson istuisi koko ajan boksissa.

Mulli

Jäsen
Suosikkijoukkue
Virmanen & Hjallis akseli, Jokerit, Avs.
Hyvä pelikaanit. Murskatkaa ne luuserit!

Taidan ruveta kannattamaan Hifkiä.

Mr Scarface

Jäsen
Suosikkijoukkue
San Jose Sharks, HPK
Kyllä tämä Pelicansin 2.85 oli sellainen lahja veikkaukselta vuodelle 2006, että huomenna juhlitaan, miksei tänäänkin jo! Kirjoittelin asiasta lyhyesti jo otteluennakkoon, arvelin että kerrointa olisi laskettu jo iltaan mennessä, mutta pysyihän se. Itse uskalsin 180e panostaa Aravirtaan ja Pelicansiin ja maksaa kyllä hyvin takaisin. Kertoimen laskijoiden mielestä ilmeisesti Hyvösen puuttuminen pelistä oli Jokereiden voittoa puoltava tekijä. Mahtavaa. Yhdistelin vielä tupliakin, muunmuassa Sharksia, Canucksia, Washingtonia, Minnesotaa ja Edmonton-Buffalo pelin ristiä kehiin. Pätäkkää tulossa huolella tänään.

Daal

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Koko kauden naapurista katsellut tuota jokerilauman touhua suu pyöreänä. Ja olen silti jaksanut uskoa, että tuo narriporukka olisi vielä keväällä kovaluu.
Kerho ja pelsut saivat minutkin uskomaan, ei narreista ole kuin Kalpan haastajaksi tällä kaudella. Säälipleijareista on aivan turha puhua. Niissä ei Jokerit pelaa. TPS, Lukko ja Pelikaanit ratkovat sijan 10.

Nautin kaikin rinnoin kun Jokerit ryömii, olen sanonutkin monesti mielummin kannu Turkuun kuin naapuriin.
Mutta tiedän myös ettei maassa makaavaa ole kiva potkia, ei oel järkeä hehkuttaa kilpailua kun sitä ei ole.

Jokerit, kerätkää pakkanne, ei ole kivaa kun Stadissa on yksi joukkue + jokin häröpallolauma jolla on liiga lisenssi.

Vuokralainen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kerho! Arsenal
JJ IFK kirjoitti:
Ei voi kuin ihmetellä tätä narrien touhua. Käsittämätöntä, miten noin hyvä joukkue on saatu noin surkeaan jamaan.

Itse en käsitä, että Jokereiden nimilistaa pidetään jotenkin kovana. Alkukaudesta se sitä ehkä olikin ja varsinkin ennen kauden alkua.
Katsokaa nyt Jokereiden kokoonpanoa, siellä on kaksi hyökkäysketjua ja tasan yksi puolustaja. Loput ovat mitä ovat. Tosin nythän on järkevää ajaa pelaajia sisään ensi kautta varten.

Tässä pelissä on vastakkain kaksi täysin eri suuntaan kulkevaa joukkuetta. Toisella on älytön itseluottamus ja toisen selkärangasta tuntuu kuuluvan melko helposti naks. Mukavaa, että Pelsut ovat taas nosteessa, mutta menestykseen on vielä pitkä matka.

Ne jäähyt, ne jäähyt...

Jämerä

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomi, Oranje
Huh kyllä käy sääliksi niitä jotka ovat menneet tänään katsomaan tota paskaa jaffalle. Ja vielä maksaneet siitä. Kyllähän kaanit varmasti jonkinlaisessa nousukiidossa ovat minkä jo voitto Tapparasta osoittaa, mutta ei saatana silti. Meillä kun oli vielä täynnä jo tämän kauden pelikaani-tappioiden kiintiö. Melko huono yhdistelmä 5*2min kahden erän jälkeen ja varmaan liigan paskin alivoima. Loppuis jo tämä kausi...

Käytös10

Jäsen
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät
Sihvosen Petun antama varma vinkki eli ygönen tähän peliin kusi.... no ei nyt sentään, 30e sijoitin paffilla 3.15 kertoimella pelsuille, kiitos siitä!

DaCheap1

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Daal kirjoitti:
Jokerit, kerätkää pakkanne, ei ole kivaa kun Stadissa on yksi joukkue + jokin häröpallolauma jolla on liiga lisenssi.

Miteköhä on, vieläköhä se Hjallis haluaa liigan auki. :) Aukastaa vaikka nyt keväällä se liiga, jos joku mestis-seura kykenee täyttämään kriteerit. :)

Mr Scarface

Jäsen
Suosikkijoukkue
San Jose Sharks, HPK
batman83 kirjoitti: Ei ollut paha Paffiltakaan tuo 3.15

No ei. Suorastaan mehevä. Veikkaukselta sai vaan muutamaan NHL peliin tosiaan jälleen hyviä kertoimia, niin niitäkin kelpasi tänään yhdistellä. Mutta kyllä tähän Pelicansin singleen oli tänään pakko asettaa siivu.

Solomon

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät
Mr Scarface kirjoitti:
Kyllä tämä Pelicansin 2.85 oli sellainen lahja veikkaukselta vuodelle 2006, että huomenna juhlitaan, miksei tänäänkin jo!

Todellisuudessa tuo taitaa olla pienin kerroin mikä oli tarjolla. Kunhan Virmanen & kumpp. hoitavat homman himaan, niin mulla osuu kertoimella 3.35.

Tuotakin isompi kerroin vilahti jossakin.

Gagne

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kaikenlaiset pörröiset maskotit, kahdella.
Vesso kirjoitti:
On muuten tuo Kiekko-Kalevan reaaliseuranta ihan hyvää palvelua, mutta huvittava tuo kommentoiva sävy. Check this out:

"Aravirran komennossa liigan heittopussista on muodostumassa vaarallinen vastustaja monelle joukkueelle. Jokeri-joukkue on paperilla kivikova mutta kallispalkkaisten kiekkovirkamiesten pelimotivaatiossa on roimasti parannettavaa..."

Jäätävää analyysiä!

Sehän on Routainen Sydän! Parit "emotionaaliset tahtotilat" ja "rangaistuksina realisoituvat disipliini rajoitteet" kyllä puuttuu.

Hienoa Jokerit. Harmi ettei pelitilillä ollut kuin kymppi...

Ujcik#11

Jäsen
Suosikkijoukkue
Etsinnässä
jokereista tulee mieleen eräs pohjoisen porukka kaudella 88 - 89.
kun mikään ei onnistu, niin se ei sitten saatana onnistu.

Lähes vastaavanlaista sekoilua on jokerit esittänyt, ja väitäisimpä että joku nälkäinen mestis-jengi saattaisi tuhota jokerit divariin, mikäli karsinnat olisivat.

No, jokereiden onneksi yhtä dramaattisia aikoja tuskin luvassa mitä kärpillä reilun urheilun aikoina .. ( 89 - 00 ) jolloin tiputtiin ja noustiin, pelaamalla.

Everton

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo
Espoon Siniset kirjoitti:

Siihen nimenomaan on pyritty kiinnittämään huomiota tällä kaudella. Liigatuomareita ei ole kenties kiinnostanut, mutta Mestiksessä on jaeltu juurikin tuosta syystä vähintäänkin toistakymmentä kymppiä. Visiirin alareunan pitää ulottua nenän tasolle jne...

http://www.finhockey.fi/taustasivut/artikkeliarkisto/?num=173443

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Tila
Viestiketju on suljettu.