Joo, ei ole HD:tä nähnytkään, muttei sentään tarvitse katsoa sitä Traktor pelin "laatua".Lähetyksen laatu saisi olla parempi, mutta kyllä tuota KHL:ää mielellään katselee, ja voi jättää EHT-pelit katsomatta.
Lähetyksen laatu saisi olla parempi, mutta kyllä tuota KHL:ää mielellään katselee, ja voi jättää EHT-pelit katsomatta.
Ensimmäistä Jokerien peliä tässä vahtaan ja Ben Amorhan se siellä viilettää. Olin ihan siinä käsityksessä, että ei mahtuisi pelaavaan. Mitenkäs mies on pärjännyt KHL vauhdissa?
Luistelu ja varsinkin tasapainohan sillä on aina ollut aika heikko mut mun mielestä ainakin ihan paikkansa 4. ketjussa ja alivoimassa täyttänyt.Ensimmäistä Jokerien peliä tässä vahtaan ja Ben Amorhan se siellä viilettää. Olin ihan siinä käsityksessä, että ei mahtuisi pelaavaan. Mitenkäs mies on pärjännyt KHL vauhdissa?
0.5 p. per peli. No pystyy hoitamaan nelosen laiturin roolin ilman ongelmia, mutta jää kyllä auttamatta ulos, kun aletaan ihannekokoonpanoa kasaamaan. Mutta kun kierrätystä harrastetaan etenkin alemmissa ketjuissa, niin tullee pelaamaan jatkossakin. Alivoimaa pelannut enemmän, kuin liigaJokereissa ja ihan kelvollisesti onkin pelannut. Eli toisin sanoen, hoitaa kyllä ruutunsa ja pysyy vauhdissa mukana ilman sen suurempia sirkustemppuja.
Koukal katsomosta kehiin kolmanteen erään. Ei dumarit sitä tunnista, jos vetää jonkun toisen pelipaita päällä. Tällä saataisiin toinekin maalintekoon pystyvä ketju.
Tanssityttärille antaisi ison +